פוסט פרידה מטלטל

משה דוויק נפרד: "אמא יקרה שלי, לעולם לא נשכח את דמותך"

"איני מאמין, לא מעכל, אך מקבל באהבה. אוהב אותך אמא יקרה, לעולם לא נשכח את דמותך. לעד תהיי לי לסמל של אצילות, יושר וצניעות" • הפייטן משה דוויק בפוסט פרידה מטלטל מאמו (חרדים)

משה דוויק בהלוויה ועם אמו ע"ה (צילומים: ירון בן דוד, עבור "כיכר השבת" ובאדיבות המשפחה)

שעות ספורות לאחר מסע הלוויה קורע לב של האישה הצדקנית מרת חנה גאולה דוויק ע"ה, שלא שרדה את התאונה המחרידה כאשר חטפה מכה עוצמתית מטרקטור שהתהפך בכניסה ליישוב חשמונאים ונפטרה מפצעיה בבית החולים, מפרסם בנה הפייטן משה דוויק פוסט פרידה מרגש.

בעמוד הפייסבוק שלו, נפרד דוויק מאמו, ביקש ממנה שתעתיר בתפילה לפני בורא עולם והבטיח לא לשכוח את דמותה המיוחדת.

"אמא יקרה שלי! שאי סביב עינייך וראי כולם נקבצו באו לך

"לפני רגעים מספר ליוותי אותך, אני בנך, מחמד עינייך, בדרכך האחרונה. אני יחד עם אחיי ואחיותיי שכל כך אהבת, טיפחת, גידלת, תמכת, עזרת ולא הפסקת לדאוג.

"יחד עם המוני בית ישראל שהכירו את גדלותך שכל כך אהבת להצניע, יחד עם אבא היקר, הכאוב והדואב שכל זוג בעולם היה מקנא בזוגיות המדהימה שלכם ובכבוד הרב שרחשת לאבא.

"איני מאמין, עדיין לא מפוכח... לא מעכל, אך מקבל באהבה את גזרת השם יתברך, בברכת 'ברוך דיין האמת, השם נתן והשם לקח יהי שם השם מבורך'.

ההספד המרגש של משה דוויק (צילום: ירון בן דוד, עבור "כיכר השבת")

"אמא נפלאה, בחיים לא סירבת לבקשה שלנו, לעולם לא אמרת לא - לשום דבר בחיינו

"אמא יקרה, העתירי בעדינו בתפילה לפני קל שוכן מעונה, דיין האמת, בעד אבא, בעדי, בעד בנייך היקרים, אחיי ואחיותי, בעד אחייך ואחיותייך - שכל כך דאגת לאחדות המשפחה שלכם, ובעד כלל ישראל.

"זעקי לפני בורא עולם שיאמר דיי לצרותינו ויחיש את הגאולה השלמה בקרוב ממש!

"אוהב אותך אמא יקרה, לעולם לא נשכח את דמותך, לעד תהיי לי לסמל של אצילות, יושר וצניעות.

"נוחי בשלום על משכבך אמי היקרה".

חנה דוויק ע"ה, שהתגוררה בשכונת הגבעה הדרומית שבעיר מודיעין עילית, היתה מוכרת במעשי החסד שלה, בליבה הטוב ובהארת פניה לכל. בעלה הרב מאיר, הוא דמות תורנית מובהקת ומוערכת בשכונה ובבית הכנסת 'אבי עזרי' בו הוא שוקד על תלמודו.

בבית החולים עדיין נלחמים על חייה של הפעוטה הדס בת אבישג בת החמש, שנפצעה אף היא באורח אנוש בתאונה - כשאמה ועוד כמה עוברי אורח יצאו בנס מהאירוע הקשה עם פציעות קלות בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר