מגבה את המועצה דתית

מנכ"ל המשרד לשירותי דת סרב להשעות את החשודים

עודד פלוס, מנכ"ל המשרד לשירותי דת, דחה את הדרישה להשעות את בכירי המועצה הדתית בירושלים בשל החקירה ושיבח את התנהלות המועצה הדתית והעומד בראשה, יהושע ישי (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(יח"צ)

מנכ"ל משרד הדתות עודד פלוס דוחה את הקריאות להשעות את חמשת הבכירים במועצה הדתית ירושלים שנחקרו בחשד לשחיתות. כזכור, החמשה נעצרו ושחררו עוד באותו היום ויממה לאחר מכן חזרו לעבודתם.

אלעד מלכא, חבר סיעת התעוררות בירושלים שיגר מכתב למנכ"ל פלוס בדרישה לפטר את החמשה לאור החקירה והחשדות החמורים.

בתגובה כתב לו פלוס: "אני עוקב מקרוב אחרי המועצה הדתית בירושלים, בדגש על אירועי הימים האחרונים, מתוך מטרה ברורה להבטיח כי שירותי הדת שניתנים לתושבי העיר ירושלים לא יפגעו".

לדבריו: "ירושלים, מועצה דתית ירושלים ושירותי הדת בירושלים, מיוחדים בהיקפם ובמידת האינטנסיביות שלהם ולכן בכוונתי להיות מעורב בעניין באופן אישי ובאמצעות הגורמים השונים במשרד".

מנכ"ל משרד הדתות הוסיף וכתב: "אני מאמין ברשויות החקירה ומשוכנע שהם יעשו מלאכתם נאמנה ובזהירות המתחייבת. מהכרות קרובה עם הגורמים במועצה הדתית, שהתנהלותם נבדקת, ברור לי כי יעלה בידם לספק הסברים ולענות על השאלות שיופנו אליהם".

המנכ"ל התייחס להתנהלות המועצה הדתית בעיר תוך כדי שהוא משבח אותה: "גורמי המקצוע במועצה הדתית, בדגש על יו"ר המועצה הממונה, מר יהושע ישי, הינם מהמנוסים והבקיאים במערך שירותי הדת במדינת ישראל ועסקו בשנים האחרונות בשיקום מערך שירותי הדת בבירה, במקצועיות ובאחריות".

לדבריו: "אני יודע כי נבנתה על ידי מר ישי תשתית שתבטיח מתן שירותי דת סדירים ורציפים, גם אם מי מהגורמים יאלץ להקדיש זמן להגנה על שמו הטוב. כל מי ששירותי הדת בירושלים חשובים ויקרים לו, מוטב שיעסוק בימים אלה במלאכתו ולא יגרור את המועצה הדתית לכאוס, שיהיה קשה לשקם אותו", סיים פלוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר