סיכום כותרות הבוקר ב"כיכר השבת"

סיכום חדשות הבוקר, מידי צהריים נביא לכם את הכותרות מהבוקר לכתבה אחת. הפוסט המרגש של משה דוויק שנפרד מאמו, מאסר הבית בלבד לנהג המשאית שנשאה את הטרקטור שמחץ אותה, עשרת הכשלונות של הבית היהודי בוועדה למינוי דיינים ועוד(כל החדשות)

מערכת "כיכר השבת" | כיכר השבת |
(עיבוד: שאטרסטוק)

"איני מאמין, לא מעכל, אך מקבל באהבה. אוהב אותך אמא יקרה, לעולם לא נשכח את דמותך. לעד תהיי לי לסמל של אצילות, יושר וצניעות" • הפייטן משה דוויק בפוסט פרידה מטלטל מאמו.

חנה גאולה דוויק ע"ה נמחצה אתמול למוות תחת הטרקטור שנפל ממשאיתו; הילדה מזל לוי נפצעה אף היא ועדיין נלחמת על חייה - אך בית המשפט החליט לשלוח את הנהג למעצר בית בלבד

מבנה ישיבת "מתחברים" ברמת אשכול בירושלים, נהרס על ידי מנהל מקרקעי ישראל בניגוד לסיכומים עם מנהלי הישיבה והעירייה. "התלמידים מגיעים לפה כשהם דומעים ובוכים".

מכונית חשודה האיצה לעבר חיילים במחסום כפר א-רם והם חששו כי היא עומדת לבצע בהם פיגוע דריסה. החיילים ירו והרגו את אחד הנוסעים ופצעו את חברו. נוסע שלישי הועבר לחקירה.

עודד פלוס, מנכ"ל המשרד לשירותי דת, דחה את הדרישה להשעות את בכירי המועצה הדתית בירושלים בשל החקירה ושיבח את התנהלות המועצה הדתית והעומד בראשה, יהושע ישי.

במלאת שלושים יום לפטירתו של הבחור שמעון יוחאי ז"ל, בנו של מזכה הרבים הרב מיכאל לסרי, נערכה עצרת מספד בהיכל הישיבה בה למד. "בכל פורענות שבאה חובה לראות את הטוב שיוצא".

החוק שעורר סערה פוליטית רחבה אושר בוועדת הפנים לקריאה שניה ושלישית ובסיומו של התהליך ימנע מהרפורמים להשתמש במקוואות של המועצות הדתיות

לאחר מינוי תשעת הדיינים לבית הדין הגדול, אנשי 'הבית היהודי' מיהרו לנכס לעצמם את "ההצלחה", אך מתברר כי הם הפסידו את המערכה • ישי כהן מסכם את עשרת הכשלונות הגדולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר