התאונה בחולון

"ניצלנו בזכות הכשרות": צפו ברגע ההתנגשות

"היה לנו נס בזכות זה שאנחנו מסעדה כשרה", בטוח אבי אבירגימוב - בעליה של המסעדה בה התנגש הצהריים נהג רכב בן 70. סועד במקום: "זה היה יכול להיות אסון גדול". תיעוד ההתנגשות (חדשות)

נפתלי טרבלסי | כיכר השבת |
(צילום מסך / מצלמות אבטחה)

שעות לאחר פציעתם של ארבעה בני אדם באורח קל בחולון לאחר שנהג בשנות ה-70 לחייו התנגש במסעדה בעיר מסיבה שאינה ברורה, עמוס, חרדי שישב במסעדה, משחזר בשיחה עם "כיכר השבת" את רגעי התאונה.

"ראינו מכונית שנכנסת במהירות גבוהה לתוך מתחם הישיבה החיצוני של המסעדה, עוברת את הגדר עם העציצים הראשוניים, 'מורידה' את העמודים של הפרגולה וממשיכה לתוך המתחם. הנהג נעצר רק בצידו השני של המתחם כשהתנגש בעוצמה ברכב שחנה במקום" הוא משחזר.

עמוס, שהזעיק את כוחות ההצלה אומר כי "היה כאן נס מיוחד, המקום היה מלא בסועדים מספר דקות לפני כן, זה האזור שכולם אוהבים לשבת בו. זה היה יכול להיות אסון גדול".

אבי אבירגימוב, בעליה של המסעדה שנפגעה, מספר ל"כיכר השבת" כי "הנס היה בגלל שאנחנו המסעדה היחידה בכשרות בד"צ בכל האזור. אני מרגיש שהיה לנו נס בזכות זה, בדרך כלל בשעה כזו הרבה יותר אנשים יושבים בחוץ, ובשעה הזאת לא היה אף אחד חוץ ממשפחה אחת".

אבירגימוב מספר כי הרכב הגיע ונכנס במסעדה בעוצמה: "היינו בטוחים שזה מחבל בגלל הזעקות של האנשים. כולם התחילו לברוח, להרים כיסאות בכדי לתפוס אותו עד שראו שברכב יושב אדם מבוגר שככל הנראה התעלף, לכן זה קרה. אנחנו במשפחה מאוד מאמינים שהיה לנו נס גדול ולא היה הרוגים במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר