לא רק בישראל

סערה בצרפת: הספר משתכר 10 אלף יורו בחודש

נשיא צרפת פרנסואה הולנד טוען אמנם כי הוא סוציאליסט אך זה לא מפריע לו לשלם עשרת אלפים יורו בחודש לספר שישמור על תספורתו הפשוטה למדי. בצרפת זועמים ולועגים לנשיא (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מסתבר שביקורת על מנהיגים והרגלי השיער שלהם היא לא רק נחלת הישראלים שמתלוננים כל העת על הספר שצובע את שערו של נתניהו לצבע סגלגל שמתאים לאור המצלמה. גם בצרפת סוערות הרוחות בשל תסרוקתו של הנשיא פרנסואה הולנד והעלויות הגדולות סביבה.

הרשתות החברתיות בצרפת געשו אמש (רביעי) לאחר שנפוצה הידיעה על כך שהנשיא פרנסואה הולנד משלם בכל חודש עשרת אלפים יורו לספר הפרטי שלו כדי שישמר את תסרוקתו חסרת הייחוד.

המגזין הסאטירי "Le Canard Enchaine" החל בסערה כשדיווח לראשונה על ההוצאות של ארמון האליזה ובהמשך הדבר אף קיבל אישור רשמי. "כולם מסתפרים", מסר דובר הממשלה סטפן לה פו. "הספר הזה נאלץ לנטוש את הסלון שלו והוא זמין 24 שעות ביממה". על אף שאישר את הסכום - 9,985 אירו בחודש - הדובר ציין כי התקציב הנשיאותי תחת ממשלו של הולנד צומצם ב-15%-20% מאז נכנס המנהיג הסוציאליסטי בן ה-61 לתפקיד ב-2012.

את הצרפתים לא עניין במיוחד צמצום ההוצאות הכללי של הנשיא הולנד והם מיהרו לפרסם תמונות מגוחכות שלו עם שיער ארוך במיוחד או מאתגר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית