חוויה חד פעמית

שמורת האלמוגים - הטיול המופלא עבור בני נוער

הם רוצים לצאת לטיול עם המשפחה, אבל להבדיל מהילדים הקטנים והמבוגרים - הם זקוקים לטיול מאתגר ומעניין במיוחד בשביל ליהנות. אז בחרנו עבורם את המקום הכי יפה שיש (טיולים)

השמורה הימית מהיפות בעולם (צילום: דורון ניסים)

בני הנוער רוצים לצאת לטיול עם המשפחה, אבל להבדיל מהילדים הקטנים והמבוגרים - הם זקוקים לטיול מאתגר ומעניין במיוחד בשביל ליהנות.

הם עוד לא מבוגרים מספיק כדי לנסוע עם הרכב לבד, אבל מצד שני הם לא רוצים טיול שיהיה עבורם "משעמם". אז איך כל המשפחה יכולה לצאת ביחד לחוויה מאוחדת?

כיכר השבת בשיתוף רשות הטבע והגנים בסדרת כתבות מיוחדת לרגל בין הזמנים עם הצעות לטיולים ברחבי הארץ, מביאים לכם את המקומות הנכונים שמתאימים גם לבני נוער. הפעם בחרנו לכם משהו באמת מעניין:

שמורת טבע חוף האלמוגים

מה קורה שם? הכי פשוט שיש: גנים צבעוניים מתחת למים. שמורת האלמוגים היא בין היפות בעולם. צלילות, שכשוך במים, תצפיות, ומנוחה לכל המשפחה. שנורקל, מסכה ולמים!

מתחת למים בשמורת האלמוגים. צילום: אסף זבולוני

איך מגיעים? נוסעים דרומה כ 6 ק"מ בכביש אילת - טאבה עד שנגיע לשמורת חוף אלמוג. מול בית ספר שדה.

מתי אפשר להגיע? כל יום בשבוע, ראשון עד חמישי 9:00-18:00.

כמה זה עולה לנו? מבוגר - 35 ש"ח, ילד - 21 ש"ח. הנחות לאזרחים ותיקים וסטודנטים. החנייה בכניסה למתחם באחריות העירייה ובתשלום נוסף. השכרת שנורקל ומסכה גם בתשלום, וניתן לבדוק באתר לפרטים נוספים.

שירותים ונגישות: במתחם תמצאו מלתחות ושירותים שמונגשים גם לבעלי מוגבלויות. בנוסף ישנם שולחנות, ספסלים וברזיות. באמצעות שבילים וגשרים ישנה אפשרות מיוחדת לירידה לים גם עבור בעלי מוגבלויות. בשביל לנוח בשלווה תמצאו גם סככות צל, כיסאות ומיטות חוף (חלקם בתשלום). בנוסף ישנו גם מזנון.

מים, מים, מים?! הפעם אין מה לשאול לחובבי הטיולים הרטובים! גם הילדים הקטנים יוכלו להשתכשך בברכות רדודות בסמוך לחוף. שיא הטיול הוא כמובן בירידה לשונית האלמוגים והמראות שמתגלים רק על ידי מסכה ושנורקל. ישנה גם אפשרות לצלילה מקצועית.

חשוב מאד! שמורת האלמוגים הינה חוף שאינו מוכרז, ללא שרותי הצלה, לכן חשוב להקפיד להוראות המקום ורשות הטבע והגנים.

מומחים לטבע: בשמורת האלמוגים תוכלו לצפות בבעלי חיים שכנראה מעולם אל ראיתם. מתחת למים מסתתרים יצורים מופלאים. מגיע לעתים רחוקות: כריש-ליוויתן שעשוי להגיע ל18 מטר (אל חשש: אינו מסוכן לאדם!) סוסוני ים וקיפודי ים זה הבסיס, למיטיבי לכת: חילזון טורף בשם דרופלה קורנוס.

רגע, אפשר להישאר לישון? בשמורת הטבע חוף האלמוגים תוכלו להיות ביום בלבד. אבל אל חשש, רשות הטבע והגנים מציעה עבורכם מגוון חניוני לילה ברחבי הארץ. בחיפוש קליל כאן תמצאו את מבוקשכם.

איך מתקשרים? טלפון: 02-5342741 או פשוט בקרו באתר של רשות הטבע והגנים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר