6 אוהלים מדהימים לקמפינג משפחתי מלא סטייל

הכירו את ה"גלאמפינג" - שילוב של קמפינג וגלאם לטיול משפחתי מלא סטייל. צפו: 6 מקומות שישנו את כל מה שחשבתם על אוהלים (עיצוב פנים)

מלון W בניו יורק (צילום: W New York)

קמפינג, טיול אוהלים עם כל המשפחה, תמיד נשמע כמו עסק קורץ - רק בתיאוריה. בפועל, זה אומר לנסוע כמה שעות לנקודה צפונית כלשהי, ובסוף הנסיעה המטלטלת, להקים אוהלי ניילון נטולי מזגן, לצד, סביר להניח, מאות משפחות ישראליות אחרות.

בדיוק בשביל מפונקים כמונו הומצא ה"גלאמפינג" - שילוב של המילים קמפינג וגלאם (זוהר). התוצאה: טיול משפחתי מלא סטייל שישנה את כל מה שחשבתם על אוהלים.

טיול אוהלים - בעיר

מלון W New York מערבב בין קסם הקמפינג לנוחות אורבנית ומציע סוויטת גלאמפינג במרכז ניו יורק עם אורות מנצנצים, פופים נוחים, אוהל עגול ואפילו בור למדורה.

אתר נופש שמגדיר מחדש את המושג "לשבת סביב המדורה"

ב-RESORT AT PAWS UP, אתר נופש השוכן על גדות נהר הבלאקפוט במונטנה, ארה"ב, תשבו סביב מדורה מדוגמת על כיסאות עץ נוחים, ותיהנו משהייה באוהל ענק מאובזר ומקסים.

אוהלים ומעיינות חמים

בדנטון, קולורדו, ארה"ב, ניצבים אוהלים לצד בקתות ובסמוך נובעים מעיינות חמים. כך זה נראה:

לישון תחת קנבס מפנק

פארק ילוסטון הוא הפארק הלאומי הראשון בעולם, וחולקות אותו שלוש מדינות בארה"ב - ויומינג, איידהו ומונטנה. הפארק מציע מגוון אפשרויות בילוי, אך הגלאמפינג הוא אחד הדברים הבולטים בו.

באוהלי הקנבס תמצאו חדרי אמבטיה, שירותים פרטיים ומיטות מפנקות.

ספארי 5 כוכבים

פאטיו עם כיסאות נוח, ערסלים - וכל זה רק בחוץ. ללא ספק, בטקסס יודעים לשלב בין תחושת ספארי פראי ומלון 5 כוכבים לצד שמירה בלתי מתפשרת על איכות הסביבה.

פרימיטיביות מהודרת

זו לחלוטין חוויית הגלאמפינג הכי אידאלית שאפשר להשיג בהרים של צפון ניו יורק - אוהלי בד, תנור עצים ותחושה כללית של 200 שנה אחורה במקום יפהפה ומטופח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר