האזינו

ליצמן: כל אחד חייב לקיים הסכמים - גם אם קוראים לו גפני

לא שבאמת חשבתם אחרת: עימות גפני-ליצמן חוזר לסיבוב נוסף. שר הבריאות תוקף היום את התנהלותו של יו"ר ועדת הכספים, והפעם - על רק הרפורמה המתוכננת בביטוח הסיעודי (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ליצמן לא נותר חייב. דבריו המלאים (באדיבות רדיו קול חי תמונה: הדס פרוש, פלאש 90)

שר הבריאות יעקב ליצמן מותח היום (חמישי) ביקורת נוקבת על חברו לסיעה, ח"כ משה גפני. לדבריו, יהדות התורה מחויבת להסכם הקואליציוני על כל פרטיו, ולכן "אם אני יחליט ללכת על משבר קואליציוני בעקבות אי מימוש רפורמת הביטוח הסיעודי, אני מצפה לתמיכה מכלל החברים - כולל גפני".

ליצמן טוען בראיון למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' בתחנת הרדיו החרדית קול חי, כי "על רפורמת הביטוח הסיעודי צריך ללכת למשבר, זה כתוב בהסכם הקואליציוני, גם גפני חתום על זה. קשה לי להאמין שגפני לא מקיים את מה שהוא שחותם, גפני אמר שאפנה לסגן השר איציק כהן? - אין בעיה, אפנה אליו, אפנה גם לשר האוצר וגם לראש הממשלה, אפנה לכולם. כל מי שחתום על ההסכם איתי יקיים אותו, לא משנה מי זה, גפני או נתניהו".

במהלך ישיבת סיעת יהדות התורה בכנסת, ליצמן הציג עמדתו בסוגיית רפורמת הביטוח הסיעודי וביקש את גיבוי כלל חברי הסיעה להחרפת המסרים נגד חלקים מהרפורמה המתגבשת, אך אז הוא הופתע לשמע דברי יו"ר ועדת הכספים שהביע את מורת רוחו מההתנהלות של שר הבריאות. "לא על כל דבר צריכים לחולל משבר קואליציוני. בשביל זה יש את גדולי ישראל", התריס גפני.

"גפני שאל אותי למה לא הודעתי לו קודם - מה, אני אמור לעדכן אותו על דברים חתומים? כשהוא מאיים על שר האוצר הוא מעדכן אותי?", תקף אותו ליצמן. "הוא מעולם לא דיווח לאף אחד. זו פעם ראשונה שאני שומע שאני צריך להתייעץ איתו על ההסכם הקואליציוני".

לסיום, הדגיש ליצמן: "צריך לזכור, שבלי שאני אתמוך - לא יהיה תקציב", הצהיר נחרצות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר