שר הבריאות בפגישה עם ראשי יש"ע: "נעמיק את שיתוף הפעולה"

שר הבריאות יעקב ליצמן סייר במטה בנימין כאורח מועצת יש"ע, נפגש עם ראשי היישובים והבטיח לקדם את נושאי הבריאות ביישובי יו"ש, ואף ביקר באתר שילה הקדומה. ראש מועצת מטה בנימין אבי רואה: "הביקור שלך כאן מחזק את הקשר של הציבור החרדי להתיישבות ולאתרים התנ"כיים שנמצאים ביו"ש" (שיווקי)

ביקור שר הבריאות במטה בנימין (צילום: יחצ)

סיור רב רושם קיים שר הבריאות הרב יעקב ליצמן במועצה האזורית מטה בנימין כאורח של מועצת יש"ע. השר סייר בין היתר באתר שילה הקדומה שם קיים ישיבת עבודה מקצועית עם ראשי הרשויות של יש"ע.

את השר קיבלו בכניסה לשילה הקדומה ראש מועצת יש"ע ויו"ר המועצה ההאזורית מטה בנימין אבי רואה ומשלחת מכובדת של ראשי הרשויות. השר ערך תצפית על המקום בו עמד משכן שילה והתעניין בארכיאולוגיה במקום, וכן שמע הסברים על האירועים התנ"כים שהתרחשו במקום.

בתום הסיור נערכה ישיבה עם ראשי מועצת יש"ע וראשי הרשויות ביהודה ושמרון בהשתתפות אבי רואה, עזרא גרשי ראש מועצת עמנואל, אלי שבירו ראש עיריית אריאל, חננאל דורני ראש מועצת קדומים, אסף מינצר ראש מועצת אלקנה, דווידי פרל ראש מועצת גוש עציון, אריה כהן ראש מועצת מגילות, שי אלון ראש מועצת בית אל, שילה אדלר מנכ"ל מועצת יש"ע, מתניה שפירא, יגאל דילמוני, ומשתתפים נוספים.

בפגישה הועלו בפני השר הרב ליצמן נושאים הנוגעים למשרד הבריאות כגון פריסת נקודות הזנקה לאמבולנסים, מוקדים רפואיים, מרכזי חוסן, ביקור רופאים בישובים, בתי מרקחת במרפאות קטנות ועוד. בישיבה המקצועית רבת המשתתפים נעשה סבב בין כל ראשי המועצות כאשר כל אחד מציג את מפת הבריאות הקיימת ביישוב אותו הוא מוביל כולל את פריסת שירותי הרפואה ביישוב.

שר הבריאות האזין בקשב רב למצוקות הקיימות ביהודה ושומרון בכל נושא מערך הבריאות וציין בפני המשתתפים כי בכוונתו לטפל בסוגיות המועלות ולקדמם.

במהלך הישיבה שיבחו ראשי הרשויות ונציגי הציבור את השר הרב ליצמן על פעולותיו הרבות ואמרו לו: "בזכותך ובזכת משרדך חיי אלפי תושבינו השתנו לטובה. טיפולי השיניים שזהו רפורמה שקידמת מטיבה מידי יום לאלפי משפחות ובזכותם ילדי המשפחה מטופלים. אתה זוכה לקדש שם שמיים".

השר הרב יעקב ליצמן אמר למשתתפים: "אני שמח להיות כאן ולבקר במקום החשוב הזה. כל אדם יש לו מחויבות להציל חיי אדם ולעזור לאנשים בבחינת כל המציל נפש אחת מישראל. זה התפקיד שלכם כראשי רשויות וזה התפקיד שלי כשר בריאות. נעמיק יחד את שיתוף הפעולה לקידום הבריאות ביישובים ביהודה ושומרון. הדלת במשרדי פתוחה אליכם תמיד".

אבי רואה יו"ר מועצת יש"ע וראש מועצת מטה בנימין הודה לשר ואמר: " אנו מודים לך על כל פעילותך הרחבה לחיזוק הבריאות של אזרחי ישראל והיוזמות למען ילדי ישראל. הביקור שלך כאן מחזק את הקשר של הציבור החרדי להתיישבות ולאתרים התנ"כיים שנמצאים ביהודה ושומרון" .

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר