לשדוד בכיף

בלילה אחד: תושב פ"ת שדד ארבע חנויות באמצעות מוניות

שני נהגי המוניות שהסיעו את חיים ואנונו לא דמיינו שהלקוח הנחמד שודד בין עצירה לעצירה חנויות נוחות. הוא נעצר אחרי שפטפט יותר מדי עם אחד מהם, והוגש נגדו כתב אישום • צפו בתיעוד (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: נתי שוחט, פלאש 90; וידאו: דוברות המשטרה)

תושב פתח תקווה ביצע ארבעה מעשי שוד של חנויות נוחות בתחנות דלק כשהוא נעזר בנהגי מונית - שלא היו מודעים כלל למעשיו בין נסיעה לנסיעה. פרטים שחשף בפני אחד הנהגים הנאשם חיים ואנונו בן ה-26 הובילו לתפיסתו ולכתב אישום נגדו שהוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט.

ואנונו ביצע את המעשים המיוחסים לו לפני כשבועיים הוא נסע במונית שהסיעה אותו מתחנת שוד אחת לשנייה, מבלי שהנהג מודע לכך שהלקוח שלו שודד חנויות באיומים ולוקח כסף ובירות. אחרי שלושה מקרי שוד, החליף ואנונו מונית, ואיתה ביצע את השוד הרביעי שמיוחס לו.

לכאורה, זה אמור היה להיות השוד המושלם, אך שיחת חולין שניהל ואנונו עם אחד הנהגים הובילה גם לתפיסתו. הוא סיפר לנהג על חייו ועל בת הזוג שלו שמתגוררת בחולון, ואת פיסות המידע הללו הפכו חוקרי משטרת חולון לתמונה השלמה. הם הגיעו לדירתה של בת הזוג, ושם מצאו בין היתר פרטי לבוש באמצעותם ביצע את מעשי השוד ואיתם נצפה בסרטוני האבטחה.

ואנונו נעצר והובא לבית המשפט לפני שבוע אז ביקשה המשטרה להוציא צו איסור פרסום על פרטיו כדי לא לפגוע בחקירה. הבוקר הוגשו נגדו לבית משפט המחוזי בעיר כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר