סיעת ש"ס בסיור תמיכה

הריסת ישיבת 'מתחברים': "נגלתה לנגד עיני הזכירה לי מאורעות אפלים בהיסטוריה"

חברי סיעת ש"ס בעיריית ירושלים הגיעו לסיור תמיכה בתלמידי ישיבת 'מתחברים' לאחר הריסת מבנה הישיבה: "התמונה שנגלתה הזכירה מאורעות אפלים בהיסטוריה היהודית שהיינו מעדיפים לשכוח. בושה שנעשה מעשה כזה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם )

יממה לאחר שמבנה הישיבה נהרס, בכירי העירייה הגיעו לישיבת 'מתחברים' בכדי לחזק את הנוער שנשאר ללא מבנה.

אמש (חמישי), סמוך לחצות לילה הגיעו סגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן, חבר המועצה מיכאל מלכיאלי, מחזיק תיק נוער נושא אשר מישאלי ורב הסלבס מרדכי חסידים בכדי לחזק ולעודד את הבחורים.

צביקה כהן אמר לצעירים: "אחרי מה שקרה במקום באנו הערב בכדי לחזק את הקיים ובפרט את הבחורים וצוות ההנהלה שמטפלים בהם באופן מסור, ישבנו עם הנערים היקרים ויחד קיבלנו כוח ועידוד וחשנו את החוויה הקשה במקום, אנו נביא אותה בפני קודקודי העיריה ונדרוש פתרון לטובת הנערים הללו שהם חלק מאיתנו וכל אחד מהם חשוב לנו".

לדבריו: "כיום כשמטאטים את הבעיה לצדדים לא פותרים אותה אלא רק מחמירים ומעצימים אותה, בכוונתנו להניח את הבעיה על השולחן להתמודד מולה ולפרק אותה בתאום עם כל הגורמים המקצועים, מתפקידנו לדאוג לצעירים הללו למסגרות חמות ותומכות".

מחזיק תיק ספורט חרדי מיכאל מלכיאלי אמר: "מיד כשנודע לי על ההריסה הגעתי לשטח, התמונה שנגלתה לנגד עיני הזכירה לי מאורעות אפלים בהיסטוריה היהודית שהיינו מעדיפים לשכוח. בושה שנעשה מעשה כזה ללא תיאום עם עירית ירושלים וללא חמלה והתחשבות במצבם של 70 נערים שהמקום הזה משמש להם לבית חם".

מחזיק תיק נוער נושר אשר מישאלי אמר: "יחד עם כל חברי הסיעה אני כואב על העוול שנעשה לצעירים במתחם "מתחברים" למרות סיכום דברים עם יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי, מנכ"ל העיריה וחברי הסיעה הפרו את ההבטחה ברגל גסה, מעניין האם גם במזרח העיר היו הורסים במהירות מבנים לא חוקיים. נשב יחד ונמצא פתרון הולם וכל יום שעובר על הנערים בצורה שכזאת זה נזק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר