המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

הרב ניר בן ארצי על האירועים השבוע בארץ ובעולם: על יהודי אירופה "תברחו דחוף מכל ארצות אירופה" על ארה"ב "הגוים רוצים לגרש את כל היהודים משם ועוד (המסר השבועי)

(תאיר נרי)

בורא עולם, אבא שבשמיים, ממשיך ומגביר את התוהו ובוהו בעולם, ובארץ ישראל הקדושה - הכל טוב, יותר טוב מטוב ומעל הטוב!

יימשכו השיטפונות בעולם, התפרצויות הרי הגעש, אש ושריפות, רוחות קשות ועזות ורעידות אדמה. יימשכו המתח, הלחץ והבלבול בעולם, הסתבכויות והסכסוכים בין מדינות ובתוכן. האנטישמיות גוברת ומתחזקת מיום ליום. שהיהודים לא יחיו באשליות שלא רואים אותם, פתאום יגיע ה'בום' באסונות קשים, וחלילה שיהיה מאוחר מדי.

דאע"ש, הורגים מהם 100 - נולדים 1,000, אין לזה פתרון כי בכל שנייה קמים חדשים. דאע"ש זה לא מדינה שאפשר להרוס, זה נמצא בכל העולם.

כל העולם כולו בשוק, הלם ובלבול, לא יודעים מה יילד יום, יש תסבוכות וסיבוכים בכל רגע ובכל מקום.

אפריקה תתפרק, התיאבון בא עם האוכל.

הפליטים כובשים והורסים את אירופה: ממצרים בורחים ויברחו מיליונים לאירופה. מסוריה בורחים לכיוון אירופה. מעיראק בורחים לכיוון אירופה. מירדן בורחים לכיוון אירופה.מתורכיה בורחים לכיוון אירופה.

אירופה תהיה לאפר והאנטישמיות באירופה ובכל מקום גוברת בצורה קשה. כל היהודים: תברחו דחוף מכל ארצות אירופה ולא לברוח לארה"ב - רק לארץ ישראל הקדושה!

בארה"ב המשטר יחפש את כל המוסדות והמפעלים של היהודים, הודיעו על כך כבר בשבוע שעבר. דיברנו על זה כבר לפני שנה, מחפשים את כל היהודים כדי 'לקלף' ולגרש אותם לארץ ישראל. הגויים עושים עבודה, כדי לגרש את היהודים מאירופה, מארה"ב ומכל הארצות.

יהודים שגרים מחוץ לארץ ישראל, בורא עולם אומר: 'נגמרה הגולה, יש גאולה! תעלו לארץ ישראל. אל תרגיזו אותי, לא אחכה לכם, אל תנסו אותי!'

בישראל הכלכלה טובה, יש נדל"ן בשפע, מגרשים, בתים, חנויות, וזה יימשך ברצף ולא ייעצר גם עוד 100 שנה, ולא רק 30 שנה.

מדי פעם קורים מקרים כואבים בארץ ישראל, חלק מהם מכפרים על הדור וחלק כדי לעורר את עם ישראל לתשובה.

כל העוסקים בזימה, שוחד, גניבה, רמאות וחיים על גבם של אחרים, יפלו במערומיהם. הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה לחכות עוד. הקדוש-ברוך-הוא לא מוותר על התיקון הזה - על קיום עשרת הדיברות!

בורא עולם אומר לממשלת ישראל: 'אף אחד לא יכול לגזול ממני אפילו ס"מ אחד מארץ הקודש!' ממשלת ישראל - לא לפחד מאף מדינה בעולם, להיות חזקים! צבא-הגנה-לישראל חזק והמוח היהודי הכי חכם בעולם! ללמוד לקח מחטא המרגלים, על שהוציאו דיבת הארץ רעה וזלזלו באדמת הקודש - ומה שקרה לאותו הדור. אל דאגה, גוש קטיף יחזור!

כל ארצות ערב, סלעי"ם - סוריה, לבנון, עיראק, ירדן, מצרים - נופלות לטמיון. הקדוש-ברוך-הוא לא נותן להם להרים את האף או את הראש, מכה בהם בעוצמה אדירה והם יפלו בגדול.

כל ארץ, מדינה או אדם שירצו לקחת או לתת חלקים מארץ הקודש - ייפגעו על ידי ריבונו של עולם.

עם ישראל, היהודים בארץ הקודש, לעשות השתדלות 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. הנחש הקדמוני, כוח הטומאה, רודף אחרי כל יהודי טהור להילחם בו.

ממשלת ישראל לא צריך למהר לשלום פזיז עם הפלסטינאים, רוצים שלום? בלי לתת חלקים מארץ ישראל.

ראש הנחש נמצא בחברון ובמזרח ירושלים, בצפון יש דאע"ש. צריך לעקור את ראש הנחש – ייפסקו כל הפיגועים.

איראן מקבלת זעזועים ומהלומות כדי שלא יפְתחו את פיהם על ארץ ישראל. אם רק יחשבו לפגוע בארץ ישראל - בורא עולם סימן אותם מטרה ישירה לפגיעה.

סוריה נמחקת ונמחקת, נהרגים והורגים כרגיל ואף אחד לא מצייץ. זה יימשך.

רוסיה בעננים, אומרת 'הכל מגיע לי' ועושה כל מה שרוצה לעשות.

תורכיה בבוץ עמוק. ימשיכו בעוצמה הפיגועים בתורכיה. יהודים, לא לנסוע לתורכיה! השלום איתם הוא כאילו שלום, זה שלום על נייר, לא שלום בין בני אדם. שלום כדי שהעולם יראה וכדי להעביר תחמושת לרצועת עזה, כי דאע"ש שולט בארדואן. יהודים תזהרו, לא לנסוע לתורכיה!

במצרים ממשיך הרעב הכבד. אם סיסי ימשיך להתערב כדי לקחת חלקים מארץ הקודש בשביל הקמת מדינה פלסטינית, חלילה - מצרים לא תהיה! תהיה שם מהפכה שלא חלמו עליה בעולם.

ירדן מחכה לבחירות בארה"ב. הפליטים המסתננים לירדן נלחמים ביניהם. ירדן מחכה שארה"ב תקיים את הבטחתה להקים לפליטים מדינה פלסטינית.

בעיראק יש קרע גדול בין העיראקים לדאע"ש ולאחרים, הכל הרוס בעיראק, מגדל בבל הרוס.

לבנון שמחה שסוריה נהרסת.

נסראללה, דיבורים, דיבורים, דיבורים, ועוד דיבורים...

חלק לא קטן מהגויים בישראל, בעלי תעודת זהות ישראלית, הם המסוכנים ביותר! הם עוברים בחופשיות בארץ ומשתפים פעולה עם החמאס והפלסטינאים.

המשיח פועל, עובד ומגן על ארץ ישראל הקדושה. כל פתיחת פה של מלך המשיח מתקבלת, מתקיימת ורואים עין בעין מה קורה! כולם מחכים למשיח, יהודים מדברים בגלוי ומבקשים משיח וקרובה ישועה של עם ישראל שלא יסבול עוד! עם ישראל נמצא בגאולה ברחמים! אם הייתה גאולה בדין, מזמן כבר הייתה גאולה. בורא עולם מרחם על כל היהודים, כמו אבא שמרחם על ילדיו ורוצה להציל את כולם, שיהיו כולם במעגלי הגאולה. בורא עולם מתעכב פה קצת, שם קצת, אבל קרובה המלכת מלך המשיח בפרהסיה!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר