נס בירושלים • סוכל פיגוע

בתחנת הרכבת הקלה: נעצר מחבל ערבי עם מטעני צינור

בתחנת הרכבת הקלה ברחוב קינג ג'ורג' בבירה, נתפס הבוקר מחבל ערבי כשבתיקו מוסתרים מספר מטעני צינור מאולתרים, רגע לפני שעלה לרכבת. הרחובות נסגרו והחבלנים מטפלים במטענים (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"א בתמוז תשע"ו | 17.07.16
(צילום: קבוצת "מדברים תקשורת")

נס בירושלים: בתחנת הרכבת הקלה ברחוב קינג ג'ורג' בבירה, נתפס הבוקר (ראשון) בחסדי שמים מחבל ערבי כשבתיקו מוסתרים מטעני צינור מאולתרים, רגע לפני שעלה לרכבת, שם התכוון להפעילם.

המחבל הערבי שעמד מאחורי תחנת הרכבת הקלה כשבידו תיק, עורר את חשדו של אחד ממאבטחי הרכבת וזה ניגש אליו בכדי לתהות על זהותו. המאבטח בדק את תכולת התיק, הבחין במטעו החבלה ומיהר להזעיק את המשטרה.

כוחות גדולים של משטרה בהם חבלנים הגיעו לזירה ברחוב קינג ג'ורג' פינת יפו, סגרו את הרחובות הן לתנועה והן למעבר הולכי רגל והחלו בטיפול במטען החבלה, לאחר שסיימו את הטיפול במטענים, הרחובות נפתחו לתנועה.

צפו: הרובוט המשטרתי בפעולה בזירה (צילום: קבוצת "מדברים תקשורת")

מהמשטרה נסמר כי "לאחר בדיקת חבלני המשטרה הוברר כי בתוך התיק נמצאו מספר מטעני צינור".

החשוד, ערבי שנות ה-20 לחייו, תושב השטחים, נעצר והועבר לחקירה במשטרה.

הזירה בה נתפס המחבל (צילום: קבוצת "מדברים תקשורת")

בהוראת המשטרה, תנועת הרכבת הקלה הופסקה לזמן קצר ושבה לפעולה לאחר שהחבלנים סיימו את נטרול המטענים.

דובר משטרת ירושלים, דורון בן אמו, מסר כי "המחבל עורר את חשדו של המאבטח בהתנהגות שלו. הוא ביקש ממנו לפתוח תיק וראה חוטים מבצבצים. ערנות גבוהה מאוד וראויה לציון של המאבטח מנעה את עלייתו של המחבל לרכבת".

דובר משטרת ירושלים הוסיף כי "אין ספק שהתיק הזה היה בדרכו לפיגוע ברכבת", אך ציין כי לא היו התרעות קונקרטיות.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת הגיב לנס הגדול ואמר כי "הבוקר בזכות ערנותם של מאבטחי הרכבת הקלה של עיריית ירושלים נמנע פיגוע גדול. מאבטחי הרכבת הקלה הם חלק ממרקם המגן האנושי הרחב של ירושלים כנגד המחבלים המנסים לזרוע טרור ופחד.

"המסר שלנו לציבור הוא להמשיך בשגרה, לגלות ערנות ולעולם לא להיכנע לטרור. עלינו לרדוף את המחבלים בכל מקום ללא פשרות וללא מעצורים, ובמקביל להמשיך לפתח ולחזק את ירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר