הטירוף

התפטר מעבודתו כדי לשחק כל היום פוקימון גו

משחק המציאות הרבודה שובר שיאים חדשים של טירוף והפעם שחקן עזב את עבודתו כדי לשחק במשרה מלאה ולצאת למסע חיפוש אחר דמויות הפוקימונים (דיגיטל)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: tom currie)

טירוף Pokemon GO מכה בעולם כולו, כשיש כאלה שלוקחים את זה למחוזות הזויים במיוחד. אחד מהם החליט להתפטר מעבודתו על מנת לשחק בפוקימון ב”משרה מלאה”, ולתפוס את כל 151 הפוקימונים במשחק.

מדובר באדם בשם טום קרי (Tom Currie), בן 24 מניו-זילנד שלאחר שהכיר את המשחק שלח מכתב התפטרות למקום עבודתו בעיר אוקלנד ויצא למסע חיפוש. טום התראיין לעיתון הגארדיאן, וסיפר כי הוא התפטר מעבודתו כדי למצוא את כל הפוקימונים.

לעת עתה, קרי נחוש במיוחד להשלים את המטרה בתוך חודשיים כשעד עתה הצליח לתפוס כבר 90 פוקימונים.

קרי הזמין מראש כ-20 נסיעות אוטובוס, וכבר הספיק לבקר בשש ערים באי הדרומי. לטענתו, בחלק מטיוליו היה צריך לחפש אחרי פוקימונים גם בשעות מאוחרות, כמו 3 לפנות בוקר. לדבריו הוא ישן טוב במיוחד זאת בשל ה“מיילים על גבי מיילים” שהוא גומע ברגליו מידי יום. קרי משתדל לשמור על הוצאות נמוכות, באמצעות שינה על ספות של חברים או במעונות תרמילאים.

“עבדתי במשך שש שנים, והייתי נואש להפסקה“, סיפר טום לגארדיאן. “רציתי לצאת להרפתקה. פוקימון נתן לי את ההזדמנות לחיות את החלום הזה” בינתיים, סיפורו של טום עורר השראה בקרב רשתות תקשורת בניו-זילנד. חברות מענף התחבורה הציעו לטום נסיעות בחינם, ואף להביא אותו לאזורים נידחים כדי ללכוד פוקימונים נדירים. לצד כל אלה, טום מקבל גם הודעות תמיכה והזדהות משחקנים בכל רחבי העולם שנלכדו כמוהו בטירוף.

כזכור, בשבוע שעבר דווח שצה"ל אוסר על השימוש באפקליציה בבסיסי צה"ל כמו גם כוחות ביטחון אחרים בעולם כולו שחוששים מבעיות אבטחה חמורות בשל המשחק שפועל בטכניקה של מציאות רבודה שמשלבת בין התמונה האמיתית בשטח לדמויות המצוירות של המשחק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר