סיכום כותרות הבוקר ב"כיכר השבת"

סיכום כותרות הבוקר באתר כיכר השבת. מידי צהריים נביא לכם את כותרות היום. והפעם ההפיכה בטורקיה, הנס הגדול בירושלים ברכבת הקלה והחזרה הצפויה של הרב ברלנד לישראל (כל החדשות)

מערכת כיכר השבת | כיכר השבת |
(עיבוד: שאטרסטוק)

ביום שני בשעות הערב יוסגר הרב אליעזר ברלנד, מיוהנסבורג לישראל - כך לפי דברי מקורביו. גורם בצוות החקירה אומר כי זה "עניין של ימים" • האזינו כיצד הרב מתדרך את חסידיו להיערך.

מאבטח עיריית ירושלים שזיהה הבוקר את המחבל בתחנת הרכבת הקלה משחזר כיצד הבחין במשהו חשוד, הפניה למחבל וסירובו להוריד את התיק. "הוא התנגד, סובבתי אותו בכוח סביר" • צפו

הרב אליהו קונצקי, ממנהלי חיידר "דרך ישרים" בפתח-תקווה, הוכה באלימות בידי תושב חילוני ומשפחתו, לאחר שמנע מבנו להתנכל לילדים • בחיידר מבקשים להרחיק את המשפחה מהאזור.

אם היועמ"ש מנדלבליט אכן יכריע כי החרדים הם קבוצת מיעוט - זה עשוי להוות קרש הצלה משמעותי מול הרשויות המתחמקות מהקמת דיור נפרד לחרדים בתואנה של אי-חוקיות ו"אפליה".

פרקליטי "המשגיח התוקף", עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי טענו להגנתו כי הוא סובל מבעיה פסיכיאטרית ואינו אחראי למעשיו. לדבריהם, במוחו קיימת "מפלצת" האחראית למעשים הקשים.

פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה כי תגיש כתבי אישום נגד שמונה פעילים ממפלגת "כח" בבית שמש, המזוהה עם 'שלומי אמונים' בשל חשד לזיופים והתחזות לצורך הצבעה בבחירות לעירייה.

לאחר ניסיון הפיכה שנכשל בטורקיה, יהודי המדינה חוששים לדבר עם התקשורת בישראל על מצבם והתחושות. "אנחנו מפחדים לדבר כל השנה ועכשיו הרבה יותר", הם אומרים ל'כיכר השבת'.

בית המשפט העליון פסק כי אין להציג מצג שווא של כשרות אך מתברר כי גם בד"צים פרטיים מוצאים דרך לעקוף את החוק על ידי תעודות שונות ומשונות שכותבות הכל מלבד "כשר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר