אלבום שלישי

נפתלי כלפה משיק אלבום חדש - "תפילת השלווה"

הזמר והיוצר נפתלי כלפה מטורונטו באלבום שלישי בו הוא מבצע משיריו עם מיטב הזמרים במוזיקה היהודית מקורית • האזינו לשיר "כלי" מתוך האלבום (חדשות המוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: מאיר לביא)

הזמר והיוצר נפתלי כלפה, באלבום שלישי בו הוא מארח את מיטב האמנים במוזיקה היהודית המקורית ששרים איתו משיריו. על ההפקה המוזיקלית והעיבודים אחראי עמית גולן.

המוזיקה תמיד הייתה בנשמתו. נפתלי אומר תמיד שהנטיות והאהבה למוזיקה עברו אליו מאימו, "האימא היא מוסיקלית וכישרונית מאוד היא מנגנת על כמה כלי נגינה".

נפתלי אוהב מוסיקה טובה מכל סגנון. ההשפעות המוסיקליות שלו מאוד מגוונות. באלבומו הראשון יהיו לרצון נפתלי שיתף פעולה עם האחים יוסי ואבי פיאמנטה.

באלבומו השני "הפרויקט של נפתלי כלפה" שיתף פעולה עם האמנים מכל סגנון ובין היתר - גד אלבז, יוסי פיאמנטה, שלמה כ"ץ, הראפר הבינלאומי שיין, יוסף חיים שוואקי, שלומי כהן ובני אלבז ועוד.

"כוח השירה חודר לנשמה ומחבר בין כל העולמות ובעצם החיפוש התמידי של השלווה נמצא בתוכנו. מה שאנו צריכים לעשות הוא להקשיב לקול הפנימי שלנו ולהסתכל פנימה. לכן בחרתי ליציאת האלבום דווקא את השיר האחרון שחותם את האלבום "כלי", "..אלוהים עשה אותי כלי לשלוותך..." השיר "כלי" ממשיך את הקו והמסר של האלבום תפילת השלווה", אומר כלפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר