עלה כדי להתגייס

אחד ההרוגים בפיצוץ הרימון: בן של רב מוכר מניו ג'רזי

שלמה זלמן רינדנאו ז"ל, אחד ההרוגים בפיצוץ הרימון הבוקר, הוא בנו של הרב מרדכי רינדנאו מניו ג'רזי ונכד למשפחת אדמו"רים. הוא עלה ארצה בכדי להתגייס לשירות בצבא הגנה לישראל (חרדים,ארץ)

שלמה זלמן ז"ל ומשפחתו (אלבום משפחתי)

שלמה זלמן רינדנאו ז"ל (20), חייל צה"ל שנהרג הבוקר (ראשון) בתקרית פיצוץ הרימון סמוך לגבול הסורי, הוא בנו של הרב ד"ר מרדכי רינדנאו מניו ג'רזי. רב מוכר בקהילה החרדית שמשמש גם כפסיכולוג בקהילה. הבן שלמה עלה לישראל במיוחד בכדי לשרת בצבא הגנה לישראל. האב ר' מרדכי הוא נכדו של האדמו"ר מחוטין זצ"ל, ואמו קרובת משפחה של האדמו"ר מסקווירא.

שלמה עלה לישראל לפני כשנתיים והתגורר ביישוב נצר חזני. חמישה מאחיו עלו גם הם לישראל בכדי להתגייס לצה"ל. ביישוב בו התגורר סיפרו ל-ynet כי "שלמה היה בחור יפה תואר עם חיוך ביישני שתמיד היה על פניו. הוא התנדב בטיפול וגידול כלבים בתפוח שבשומרון לפני שהתגייס".

הרב מרדכי ובנו שלמה ז"ל (מתוך פייסבוק)

אחיו של שלמה, ג'ף, סיפר כי הוריו ימריאו הלילה מארה"ב לישראל בכדי להשתתף בהלוויתו. "שלמה היה ילד שכולו אהבה. כולו נתינה. הוא הגיע אפילו שנה מוקדם יותר לארץ לפני הצבא כדי להתנדב בחיפוש והצלה עם יחידת כלבנים מיוחדת".

שלמה היה חייל בודד והתארח אצל משפחה מאמצת בקיבוץ שדה יואב. יו"ר הקיבוץ אודי בורוביץ' סיפר כי "כחייל בודד הוא אומץ אצל אווה ואלון שופ, שפתחו את ביתם בפניו והפכו אותו לאחד משלנו. שלמה, על אף שלא היה בן קיבוץ, גדל על אותם ערכי נתינה והתגייסות המאפיינים אתנו כקיבוץ".

פינוי הפצועים מהתקרית

לבית ג'אן הגיעו הצהריים המונים בכדי לחזק את משפחתו של חוסאם טאפש ז"ל, ההרוג השני באירוע. אביו עבדאללה סיפר ל-ynet כי חוסאם "סיים את השירות ורצה קריירה צבאית אז הוא עשה מילואים בתנאי קבע. הוא חזר רק בחודש שעבר לצבא. חוסאם היה בן אדם משכמו ומעלה. ילד מאוד חביב, אהב לעזור לכולם".

"הוא תכנן יחד עם אחים ודודים שלו ללכת לטיול והוא אמר להם שהוא מעדיף את המשימה מאשר הבילוי. הוא אמר להם שבשת הבאה הם יבלו. 'אני חייב ללכת לעזור', הוא אמר להם. אז הוא קיפל את עצמו ביום שבת ויצא לצבא בשביל להחליף את החבר שלו על מנת שהחבר שלו ייצא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר