איך מחפשים חופשה כשרה ומתאימה באינטרנט?

אתר טלחופש הינו האתר הפופולארי בקרב חובבי התיירות במגזר החרדי והדתי. האתר מרכז בתוכו את מגוון האפשרויות המקיף והמקצועי ביותר ומציע מבחר ענק של צימרים, מלונות, וילות ומתחמי נופש, אטרקציות, מסעדות כשרות למהדרין, אתרי ספא, מסלולים לטיולים וחופשות מאורגנות למשפחות ולקבוצות בארץ ובחו"ל (תיירות, שיווקי)

תיירות למגזר החרדי והדתי ברגע. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אנשי בשורה היינו לפני 4 שנים, כשפרויקט טלחופש יצא לדרך. אתר טלחופש הינו האתר הפופולארי בקרב חובבי התיירות במגזר החרדי והדתי.

האתר מרכז בתוכו את מגוון האפשרויות המקיף והמקצועי ביותר ברשת האינטרנט הכשרה לנופש החרדי והדתי. ומציע מבחר ענק של צימרים, מלונות, וילות ומתחמי נופש, אטרקציות, מסעדות כשרות למהדרין, אתרי ספא, מסלולים לטיולים וחופשות מאורגנות למשפחות ולקבוצות בארץ ובחו"ל.

הייחודיות של טלחופש: האתר נמצא בפיקוח רבני וניתן לצפייה ברשתות האינטרנט הכשרות והמסוננות, נתיב, רימון ואתרוג. כל לקוחות האתר והתכנים שבו עברו את כל המסננים ומותאמים במלואם לציבור הדתי והחרדי.

האתר נבנה בכדי לתת מענה מותאם למטייל החרדי המחפש טיולים ואטרקציות המותאמות לאופיו ולצרכיו, מאז הקמת האתר מאות אלפי גולשים חרדים ודתיים המחפשים תיירות כשרה מותאמת מוצאים את מבוקשם באתר, בשנה האחרונה האתר צובר תאוצה וכמידי חודש נחשפים לאתר אלפי גולשים חדשים, מלבד הגולשים הקבועים. ההצלחה של טלחופש נמדדת ע״י השיח ברחוב החרדי, והשיח קבע שבציבור החרדי ובמוסדות חינוך חרדים לא יוצאים לטיול או חופשה בלי לקבל את המידע הדרוש דרך טלחופש.

במשרדי האתר הוקמה מחלקה לפניות טלפוניות 'טלחופש' = טלפון לחופש... שלוחה הנותנת מענה לציבור שאין לו גישה לאינטרנט ואפילו המסונן. השירות מעניק מענה ויעוץ טלפוני ע״י יועצי תיירות למגזר, אנשי מקצוע מסורים ומובילים בתחום התיירות, שישמחו לתת לכם מענה על כל שאלה ויסייע לכם בהמלצות ובתיאומים לתכנון חופשה מושלמת וכשרה על כל מרכיביה.

עידן 2016:

עם התקדמות העולם הטכנולוגי המאושר על ידי הרבנים, ואישור שימוש בוואטסאפ, השיקו בטלחופש מחלקה חדשה 'שירות-ווטסאפ' הנותן מענה לכל מי שמחפש וילה לבין הזמנים, צימר לשבת במירון, מלון או חופשה מותאם למגזר. השירות בווטסאפ הינו בשעות פעילות המשרד.

מספר הווטסאפ גם הוא כשר על ידי וועד הרבנים לענייני תקשורת המספר לשירות - 052-7621000.

במחלקת הווטסאפ שהוקם רק לפני חודשיים התקבלו אלפי פניות מאלפי לקוחות, ומספר רב של מוסדות חינוך הזמינו את הקעמפ / טיול / חופשה דרך השירות החדש של טלחופש.

כיום, 4 שנים לאחר הקמת האתר, מציינים בסיפוק את ההצלחה האדירה של המיזם, אלפי בתי עסק בישראל המציעים שירות לתיירים ומטיילים מפורסמים באתר ומעניקים הנחות בלעדיות למזמינים דרך האתר, בנוסף אלפי אתרים, צימרים מלונות ומסעדות כשרות למהדרין בארץ ובחו״ל מתפרסמים באתר.

קטגוריית הטיולים מאורגנים בשיתוף פעולה עם כל חברות הטיולים וסוכני התיירות המובילים במגזר בכדי לתת ללקוח את שלל האופציות.

בעקבות ההתפתחות והגידול המשמעותי והבלתי צפוי, אתר טלחופש עבר בשבוע האחרון תהליך שדרוג, בניה ועיצוב מחדש, כולל הגדלת כמות הגולשים בו זמנית, ואיכות הצפייה ועדכון מפות הגעה. האתר החדש עם הכתובת הישנה תיתן מענה משופר לכל מי שמחפש נופש כשר או חופשת קיץ כשרה, או טיול לבין הזמנים ועוד מגוון של הצעות תיירות חופש ומסעדות.

רוצים להוזיל את מחירי הטיול והחופש?

בימים אלו שודרג גם כרטיס ההטבות של טלחופש שמחולק ללא עלות, וכמו כן מופץ חינם לאורחי המלון הכשר כינר גליל בגולן, הכרטיס מזכה בהנחות, במאות בתי עסק, בכדי לחסוך בטיול. שימו לב לפני שאתם יוצאים לטיול שכרטיס ההטבות נמצא בארנק.

לאתר המקיף והמקצועי בתחום החופשות הכשרות >>לחץ כאן<<

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר