הטבח ההמוני בניס

הרב האשים ברמז: הפיגוע - עונש על שריפת התלמוד

הרב אליעזר ברודי, מרצה לחשיבה יהודית, רמז כי הפיגוע בעיר ניס שבצרפת הוא עונש על שריפת התלמוד על ידי הצרפתים בדיוק לפני 772 שנים והאנטישמיות הגואה בצרפת כלפי יהודים (חרדים,בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב אליעזר ברודי (breslevenglish / יוטיוב)

ביום חמישי בלילה, שעה קלה לאחר פיגוע הדריסה בטיילת בעיר ניס שבצרפת בו נרצחו 84 איש, העלו רבים את העובדה שמדובר בדיוק בציון התאריך בו מאות שנים לפני כן הציתו בצרפת את התלמוד, בתאריך ט' בתמוז, ערב שבת פרשת חוקת.

מתברר, כי יש מי שלקח זאת צעד קדימה ורואה בכך יותר מסתם אקט סמלי אלא עונש של ממש לאומה הצרפתית על אותו מעשה נורא.

הרב אליעזר ברודי, מקובל ומרצה למחשבה יהודית, טען בבלוג שפרסם כי העובדה שצרפת הפכה בשנים האחרונות לאנטישמית נגד יהודים גרמה אף היא לפיגוע הקשה.

הפיגוע בניס (מתוך יוטיוב)

"בדיוק לפני 772 שנים שרפו הצרפתים את התלמוד. באותו הלילה, הם גם רצחו באכזריות את בעלי התוספות מגדולי מפרשי הגמרא. האם זה צירוף מקרים שהטבח בניס התרחש באותו הליחה בתאריך העברי של שריפת התלמוד?" תהה הרב ואמר: "ביהדות אין מקריות".

הרב ציטט מספר ישעיהו כי כאשר "יבוא יום נקם ושילם" והקדוש ברוך הוא נפרע מהאומות - הרי שאז מתחילה הגאולה, כדבריו.

"הטבח הנורא בניס נשמע תיאור מדוייק של הכתוב בספר ישעיהו" הסביר הרב והוסיף: "אלוקים רצה להראות לצרפתים, הנה ביקשתם להתנכל ליהודים ולהתנהג כלפיהם באנטישמיות - קיבלתם את דאעש. לא רציתם יהודים קיבלתם רוצחים שכאלה". ציין הרב וסיים את דרשתו בקריאה לכל היהודים להתחזק ולשוב בתשובה שלימה לאביהם שבשמיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר