על התורה ועל המהדורה

שיעור התורה של סיון - בשידור חי בחדשות 2

השיעור התורני של העיתונאית החרדית סיון רהב מאיר, שמרתק אליו אלפי מאזינים וצופים בשנים האחרונות, זכה לזינוק משמעותי בכמות הצופים בו ב-LIVE - בזכות ערוץ 2. ישראל 2016 (ברנז'ה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
סיון רהב מאיר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

לשפשף את העיניים ולא להאמין: חברת החדשות של ערוץ 2 העבירה אתמול בשידור חי את שיעור התורה השבועי שמוסרת אשת החדשות והמגישה בערוץ, סיון רהב מאיר - במקום דף הפייסבוק הפרטי שלה בה הועבר שידור השיעור לאחרונה, ב'פייס-טיים'.

כידוע, השיעור המדובר פופולרי במיוחד ושואב אחריו מאות רבות של מאזינים שנוטלים חלק פעיל בשיעור עצמו ולאחריו - במדיות החברתיות השונות בו הוא מופץ בקביעות. כבר כמה שנים שהפרופיל התקשורתי של סיון מאיר, רעייתו של איש התקשורת החרדי ידידיה מאיר, מונמך בהדרגה - לא רק בשל התרחבות המשפחה שגדלה עם הזמן, אלא בעיקר לטובת פעילות תורנית ענפה שהיא מנהלת בשני שיעורי תורה קבועים, אחד בירושלים ואחד בבני ברק, ואלפי פוסטים וציוצים עם דבר תורה על בסיס יומי ושבועי.

סיון, עד לא מזמן מגישה קבועה של תכניות חדשות שונות בערוץ 2, היא בעלת טור במוסף השבת של ידיעות אחרונות, בעלת פינה דעתנית במיוחד ב'חדשות הלילה' בערוץ 2, ומגישת תכנית שבועית עם בעלה, ידידיה, בגלי צה"ל.

מאות צפו בשיעור לפי פייסבוק (צילום מסך / פייסבוק)

לאחרונה היא כיכבה בכותרות, לאחר שסירבה בנחרצות להצעה המפתה להנחות את חידון התנ"ך השבועי ביום העצמאות במקום המנחה המיתולוגי אבשלום קור: "הדרך בה הופסקה עבודתו של קור כמנחה החידון (פוטר בהודעת מסרון. א.ר.) וגם עצם המסר בהחלפתו של מגיש שהפך למותג של ממש, מטרידים אותי", כתבה במכתב נוגע ללב להנהלת החידון. ה"פיצוי" לא איחר לבוא, כשהוצע לה להנחות את טקס הדלקת המשואות האחרון.

את דרכה התקשורתית החלה סיון רהב מאיר כשאובחנה כבר בילדותה כמחוננת ונבחרה להגיש תכניות לנוער. במהלך לימודיה האקדמיים היא החלה בתהליך של חזרה בתשובה - כבת למשפחה חילונית מהרצליה - ובהמשך שירתה בתחנת הרדיו גלי צה"ל ככתבת לענייני דתות ותחומי סיקור נוספים. בתום שירותה, היא "נחטפה" לערוץ 2 שם היא עובדת עד היום.

אתמול, כאמור, זכה שיעורה התורני הסוחף לפלטפורמה חדשנית ורבת תפוצה - דף הפייסבוק של חדשות ערוץ 2. אז מי אמר שישראל מתרחקת מהדת?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר