סוף הסאגה

שופטי בית המשפט העליון מאחלים "סייעתא דשמיא" לדיינים שנבחרו

שופטי בית המשפט העליון מותחים הבוקר ביקורת על כך שרק האיום שלהם הוביל לבחירת דיינים חדשים לבית הדין הגדול אך מפתיעים ומברכים את הדיינים ב"הצלחה וסייעתא דשמיא" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הדיינים הנבחרים (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

שופטי בית המשפט העליון מותחים ביקורת על העובדה שהיו צריכים לאיים ולהתערב בכדי שהוועדה למינוי דיינים תבחר עשרה דיינים חדשים לבית הדין הגדול, ובמקביל מאחלים הצלחה לנבחרים.

בזמן שכל גורם מבקש לקחת את הקרדיט להצלחה למנות עשרה דיינים חדשים לבית הדין הגדול, שופטי בג"ץ יודעים היטב את הסיבה מאחורי הקלעים: איום שלהם להשבית את בית הדין הגדול.

השופטים אליקים רובנשטיין, מני מזוז ואורי שוהם החליטו כי העתירה של התנועה למדינה יהודית נגד הוועדה וחבריה מיצתה את עצמה בעקבות המינויים.

"עם בחירת הדיינים לבית הדין הגדול בשעה טובה ומוצלחת, אכן מיצתה העתירה עצמה בנושא העיקרי. המדינה מבקשת מחיקתה, וכן ביטול החלטתנו מיום 13.6.2016 לעניין הקפאת המינויים בפועל", כותבים השופטים.

עם זאת בחרו שלושת השופטים למתוח ביקורת וכותבים: "כמה חבל שהיה צורך בעתירה ובמעורבות שיפוטית אינטנסיבית כל כך כדי להגיע למינויים".

בסיום ההחלטה, שופטי בית המשפט העליון מברכים בדרך מפתיעה את דייני בית הדין הגדול הנבחרים וכותבים: "נאחל למתמנים הצלחה בסיעתא דשמייא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר