לקראת בין הזמנים

כל ישראל מחוברים זה לזה בחו"ל

כמידי שנה, גם בשנה זו, משיקה פרטנר לקראת חודשי הקיץ ותקופת "בין הזמנים" המאופיינים בנסיעות רבות לחו"ל, מגוון חבילות אטרקטיביות ביותר לשימוש בחו"ל, כך שהלקוחות נשארים מחוברים בכל זמן ובכל מקום, עם חווית תקשורת מתקדמת במגוון רחב של מדינות ברחבי העולם (תקשורת, שיווקי)

מחוברים זה לזה בחו"ל. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כמידי שנה, גם בשנה זו, משיקה פרטנר לקראת חודשי הקיץ ותקופת "בין הזמנים" המאופיינים בנסיעות רבות לחו"ל,מגוון חבילות אטרקטיביות ביותר לשימוש בחו"ל, בתמהיל המותאם לצרכי הלקוח ובהתאם לבחירתו. כך שהלקוחות נשארים מחוברים בכל זמן ובכל מקום, עם חווית תקשורת מתקדמת במגוון רחב של מדינות ברחבי העולם.

בין החבילות שמציעה פרטנר, ניתן למצוא חבילות עשירות, המעניקות שקט נפשי לנוסעים לתקופת חופש ארוכה, או לאנשי עסקים הממשיכים לנהל את עסקיהם גם בימי החופשה. חבילות אלו, מוצעות בתעריפי קיץ משתלמים ביותר וכן חבילות קטנות יותר לנוסעים לתקופות קצרות או ממעטי דיבור.

בנוסף, מציעה פרטנר שירות סינון שיחות, המאפשר לשלוט על השיחות הנכנסות באמצעות קוד גישה אישי. כך שכאשר תהיו בחופש, תוכלו להחליט למי לאפשר להפריע לכם ולמי לא. אלו שבחרתם שלא להעניק להם את קוד הסינון יופנו לתא הקולי ויוכלו להשאיר לכם את הודעתם.

לפרטים נוספים ולרכישה חייגו: 1-800-054-054

חו"ל על פי פרטנר - שפע של ג'יגות וחיבור חופשי למדיה החברתית

פרטנר משיקה חבילת חו"ל עם גלישה ללא הגבלה באפליקציות הפופולריות ביותר: פייסבוק, וואטסאפ, ווייז, סנאפצ'ט ואינסטגרם. בנוסף לאפליקציות הפתוחות לשימוש ללא הגבלה, החבילה כוללת גם נפח גלישה של 6 ג'יגה לכל שימוש רצוי אחר; עלות החבילה 199 ש"ח.

חבילת חו"ל עם גלישה ללא הגבלה. פרטנר.

פרטנר משיקה חבילת גלישה ייחודית לקיץ 2016, ומאפשרת ללקוחות החברה להישאר מחוברים, לשתף ולהתעדכן 24/7, ממש כמו בארץ, גם במהלך השהות בחו"ל.

חבילת הגלישה Always On של פרטנר, מסירה את מגבלות הגלישה מחוץ לישראל, ומאפשרת המשך שימוש אינטנסיבי ברשתות החברתיות, ללא צורך לחפש רשת WiFi חינמית, ומבלי לחשוב פעמיים לפני העלאת סרטון בפייסבוק.

החבילה כוללת גלישה חופשית באפליקציות הפופולריות ביותר- פייסבוק, וואטסאפ, ווייז, סנאפצ'ט ואינסטגרם – ובכך מאפשרת שיתוף חוויות, שליחת הודעות טקסט, קיום שיחות קוליות בוואטסאפ, ניווט במהלך הטיול, העלאה של תמונות וסרטונים וצפייה בשיתופים של חברים, וכל זאת ללא הגבלה!

בנוסף, החבילה כוללת גם נפח גלישה משמעותי של 6 ג'יגה לשאר השימושים, כך שניתן להמשיך את הרגלי הגלישה היום-יומיים, ממש כמו בבית.

חבילת הגלישה שהושקה היום במחיר של 199 ש"ח, תקפה למשך 21 ימים מהפעלתה, וניתנת לשימוש ביותר מ-40 מדינות בעולם.

ניתן לרכוש את החבילה באתר החברה, באפליקציית My Partner, או באמצעות מוקד השירות בחיוג ל- *054.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר