הקבר נפתח מחדש

כשל חמור בפתח תקווה: "קברנו בטעות מישהי אחרת"

בשיאו של מסע ההלוייה, כשלבני המשפחה היה ברור שיקירתם שנפטרה כבר נקברה כראוי - החלה הדרמה: אנשי החברה קדישא גילו שהם קברו בטעות אשה זרה וביקשו זיהוי מחודש לנפטרת (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

עובדי החברה קדישא בפתח תקווה שגו היום (שלישי) באופן חמור: גופת אשה אחרת הובאה על ידם לקבורה במקום הנפטרת הנכונה. רק לאחר שקברו אותה, התגלתה הטעות הקשה. כך דווח בחדשות 0404. מחברה קדישא טרם נמסרה תגובה לסיפור.

על פי הדיווח, בשעה שתיים בצהריים החלה ההלוייה בבית העלמין. בני משפחת הנפטרת ושאר מכריה היו בטוחים שהם מלווים לכיוון חלקת הקבר את האשה בת ה-72, הנפטרת. בסיום ההספד ותהליך הקבורה, החלו אנשי החברה קדישא המקומית לדבר ביניהם, כשהם מבינים לפתע את ביצוע הטעות החמורה. הם ביקשו מהנוכחים לעצור את הטקס והודיעו להם, כי היות ומדובר בנפטרת אחרת - עליהם להוציא את הגופה מהקבר.

אחת המלוות סיפרה לאתר 0404 שמביא את הידיעה, כי "עוגמת הנפש במקום הייתה גדולה מאוד. הכל החל מחדש, וביקשו מהבעל לזהות שוב שאכן מדובר בה. מישהו פה צריך לתת את הדין על הנזק הזה שנגרם למשפחה האבלה". האשה הוסיפה ואמרה: "אמרו הספד על אשה אחרת, קברו אשה אחרת ואח"כ קיימו טקס חוזר. פשוט כאב לב לראות את הסבל של המשפחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר