משלחת של מכבי שירותי בריאות אצל הגאון רבי יעקב מאיר זוננפלד

הנהלת מחוז הצפון של מכבי שירותי בריאות קיימה סיור מיוחד וישיבת עבודה בלשכת ראש מועצת רכסים הרב יצחק רייך. הסיור נערך לרגל כניסתה של ד"ר קאופמן לתפקיד ראש מחוז הצפון. המשלחת התקבלה בבית המרא דאתרא הגאון רבי יעקב מאיר זוננפלד שליט"א (חרדים, בריאות)

המשלחת בבית המרא דאתרא הגרי"מ זוננפלד שליט"א (צילום" יחצ)

סיור מיוחד וישיבת עבודה התקיימה השבוע ברכסים בהשתתפות ראש מחוז הצפון במכבי ד"ר גלית קאופמן, ראש מועצת רכסים הרב יצחק רייך.

נכחו: מנהלת התפעול חמדה שטויאר, מנהלת הרפואית במרחב ד"ר ליליאן בלום, מנהלת מרחב קרית אתא רכסים הגב' ג'קי סננס, מנהלת מחלקת החינוך ביישוב הגב' עדינה פלונצ'ק, מנהל לשכת ראש המועצה ומנהל איחוד הצלה בחיפה הרב משה אדלר, מנכ''ל ישיבת כנסת חזקיהו, חבר מועצת רכסים חבר מועצת מכבי הרב שלמה הומינר, מנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר, הרב משה חרש שמשמש כמתאם קשרי קהילה במכבי וחבר מועצת מכבי ומנהל סניף עזר מציון בחיפה. וצוות לשכת ראש המועצה. הסיור נערך לרגל כניסתה של ד"ר קאופמן לתפקיד ראש מחוז הצפון.

ראש המחוז ד"ר קאופמן התקבלה בברכה על ידי ראש המועצה, ושיתפה את המשתתפים בתפקידיה הקודמים במכבי, וציינה כי היא צמחה מתוך מכבי ומילאה תפקידי ניהול שונים ומקצועיים במכבי, בתפקידה האחרון ניהלה את אגף הסיעוד ומוקדים רפואיים, במכבי שירותי בריאות. כמו"כ הציגה ראש המחוז את המנהלת התפעול הגב' שטויאר שאף היא הגיעה מתוך מכבי כאשר שימשה כסגנית אחות ראשית.

מנהלת המרחב הגב' ג'קי סננס-זעירא הציגה בפני ראש המחוז ושאר המשתתפים את פעילות מכבי ברכסים, את התפתחות שירותי הרפואה של מכבי ברכסים בתקופה האחרונה וציינה כי קידום ופיתוח השירותים הרפואיים והרחבת פריסת השירותים מתקיימים תוך התאמת השירות לצרכי האוכלוסייה והידוק הקשר של הנהלת המחוז והמרחב עם רבני הקהילה החרדית ביישוב, ומובילי הדעה בקהילה החרדית, על מנת להמשיך ולבסס את מכבי כקופה המובילה. אנו רואים גידול במספר החברים ברכסים – זוהי הוכחה לטיב השרות שלנו ואנחנו נמשיך להרחיבו ולשפרו עוד ועוד.

עוד ציינה כי מכבי מובילה גם ברכסים, עובדה זו מצביעה על שביעות רצון רבה הקיימת בקרב חברי מכבי מפעילות ביישוב, עוד מדגישה מנהלת המרחב, כי מכבי שואפת לתת את הרפואה המתקדמת ביותר לחבריה ברכסים. מסיבה זו ראינו לעצמנו חובה להיות שותפים בפרויקטים שונים לקידום הבריאות בקרב שכבות הגילאים השונות ברכסים. אורח חיים בריא ותקין מתחיל בתזונה בריאה ובשמירה על הערכים החשובים לנו.

הגב' ג'קי סננס סקרה בפני המשתתפים את אסטרטגיית מכבי ואת מטרותיה להנגיש את כלל שירותי הרפואה של מכבי לכל חבר וחבר ולהתאים לאורח חיי הקהילה ומשקיעים בשל כך משאבים רבים במרכזים רפואיים ומרפאות בוטיק הנותנים שירות אישי לכל חבר וחבר.

ראש המועצה שיבח את מכבי על השירות הרפואי המיטבי שהם מעניקים לתושבי היישוב. כן ציין ראש המועצה לשבח את פעילויות קידום הבריאות הרבות שמכבי מובילה ביישוב, כאשר היא החלוצה בפעילות זו בקרב הקהילה.

מנהלת מחלקת החינוך בישוב הגב' עדינה פלונצ'ק, ציינה לשבח את ד"ר יעל ויין שלא מפסיקה ליזום פעילויות שונות לקידום בריאות ביישוב. עוד הדגישה כי מכבי היתה הראשונה שיזמה וקיימה פעילות מגוונת לקידום הבריאות לכל שכבות הגיל.

לאחר מכן הגיעו המשתתפים יחד עם ראש המועצה לסיור מיוחד במרכז הרפואי החדש של מכבי שנחנך לפני כשנתיים במרכז המסחרי החדש של רכסים, המרכז החדש הוקם בסטנדרטים חדשים ברפואה מתקדמת, כפי שראוי בהחלט לאוכלוסייה החשובה שמתגוררת ברכסים.

מנהלת המרחב הובילה את הסיור בכל אגפי המרכז הרפואי. וציינה כי גם מבחינה מקצועית המרכז הרפואי מציע שירות מתקדם וזמינות רבה של רופאי משפחה מקצועיים מן השורה הראשונה המוכרים היטב לקהילה, שירותי רפואה במגוון תחומים נוספים, טיפת חלב ענפה ורפואת נשים.כמו כן, מוקד שמשרת את הקהילה בשישי-שבת. מרכז להתפתחות הילד. כן ניתנים במקום שירותי מכבי דנט ומכבי ממבט ראשון.

לצוות מכבי ברכסים הצטרפה רופאת עיניים הפועלת במרפאה חדשה ביישוב, כמו"כ ניתנים שירותי פיזיותרפיה לילדים ברכסים. לאחרונה צורפה רופאת נשים חדשה שעיבתה את השרות וכעת ישנן שתי רופאות נשים לרווחת החברים, כן צורפה למרכז הרפואי רופאת קשב וריכוז המאבחנת ילדים בגילאים 5-18. ובקרוב מאוד ייפתח בית מרקחת בתוך המרכז הרפואי.

יצוין כי לאחרונה התקיימה ביקורת של משרד הבריאות ביישוב ומכבי ברכסים עברה את הביקורת מעל המשוער, כמו"כ טיפת החלב זכתה לשבחים בביקורת זו עקב רמת השירות והיחס האישי והמקצועי הניתנים בה.

ראש המחוז התרשמה מאד מהסיור והודתה לראש המועצה על האירוח והזמן שהקדיש עבוד סיור זה. ראש המחוז הדגישה כי מכבי לקחה על עצמה להעצים את השירותים בכל עיר ועיר על מנת שחבריה יזכו לשירות הרפואי הטוב ביותר ויחס אישי כמו שמכבי יודעת להעניק לחבריה ואין זה פלא שבכל הסקרים הנעשים על ידי גופים חיצוניים מכבי ממשיכה להוביל בשביעות הרצון הטוב ביותר. אין לי ספק שעל ידי השקעה טובה, המחוז ומרחב רכסים ימשיכו ויעמדו באתגרים אלו", סיכמה.

ראש המחוז הביעה הערכתה האישית אל הרב הומינר חבר מועצת מכבי וחבר מועצת רכסים, על פעילותו ללא ליאות עבור חברי מכבי.

הסיור הסתיים בביתו של המרא דאתרא של רכסים הגאון רבי יעקב מאיר זוננפלד שליט"א שקיבל את המשלחת בכבוד רב בביתו. הרב זוננפלד שמע על פעילותה העניפה של מכבי, וציין כי כחבר מכבי וכאחד שמכיר מקרוב את קופת החולים מכבי מזה עשרות שנים מתפעם הוא כל פעם מחדש מפעילות מכבי ביישוב כאשר ההנהלה לא חוסכת מאומה ופועלת להתאמה ולהנגשת השירותים למען חברי מכבי בעיר, וכי תושבי העיר אכן זוכים לשירות מושלם ויעיל מהטובים ביותר בארץ.

במהלך הביקור הועלו נושאים רבים הקשורים לרפואה והלכה. הרב שליט"א הבטיח לסייע ולפעול במשותף עם הנהלת המרחב על מנת לעודד את התושבים לערוך בדיקות סקר מצילות חיים (סקר המעי הגס וממוגרפיה).

הרב זוננפלד הודה למשתתפים ואיחל ברכת הצלחה לד"ר קאופמן על תפקידה החדש כראש מחוז. כמו"כ הודה למנהלת המרחב הגב' ג'קי בעזרתה היומיומית לטובת חברי הקהילה וחברי מכבי וציין שמקרים רבים שעברו דרכו טופלו לשביעות רצון החברים והגדיר את זה שהתפקיד הוא שליחות ואתם עושים את זה ב"ה טוב מאד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר