ממשיכים בגיוסים

הכוכב החרדי החדש של "התאגיד": אלימלך זילברשלג

ב"תאגיד" הודיעו על צירופו של מלך זילברשלג, חרדי ואושיית רשתות חברתיות, לחטיבת הדיגיטל של התאגיד. "אני בא עם הרבה מוטיבציה מצוייד בזוג פאות וסמארטפון ומצטרף למערכת חדשה, רעננה ומבטיחה" אמר זילברשלג (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
זילברשלג (יח"צ)

בצל החלטת נתניהו לדחות את סגירת רשות השידור, הודיעו היום (שלישי) ב'תאגיד' שיועד להחליף את רשות השידור על גיוסו של אלימלך (מלך) זילברשלג לשורותיו. זילברשלג בן ה-19 יצטרף לחטיבת הדיגיטל של התאגיד.

זילברשלג, כך לפי הודעה, שימש במגוון תפקידים ו"מציג פעילות חברתית ענפה במגזר החרדי ובכלל. בין היתר, עבד עם ארגון זק"א וניהל את הקמפיינים של הארגון ברשתות החברתיות, היה אחראי על הניו-מדיה של אישים ועמותות וסייע בכתיבת ועריכת ספרי ביוגרפיה לתולדות צדיקים וחסידים. מלך מעורב גם בפרויקטים חברתיים ולאחרונה היה שותף לקמפיין גיוס כספים למשפחות מעוטות יכולת".

מלך זילברשלג מתגורר בחיפה, למד בישיבות של החצר החסידית אליה משתייך בבני ברק ובחיפה. כמו כן, השתלם במגוון מיומנויות ברשת. "ידוע בסגנון הכתיבה החד, הציני והיחודי שלו. הוא מתחזק חשבונות פייסבוק וטוויטר עם אלפי עוקבים המתעדכנים פעמים רבות במהלך היום במגוון מהגיגיו הקשורים לכל פן בחיים".

זילברשלג אמר: "חודשים ספורים עברו מאז החל התאגיד ליצור תוכן ייחודי ברשת וכבר הספיק לפרוץ דרך לחדשנות. אני בא עם הרבה מוטיבציה מצוייד בזוג פאות וסמארטפון ומצטרף למערכת חדשה, רעננה ומבטיחה".

סמנכ"ל הדיגיטל של התאגיד, אלעד טנא, מסר: "חטיבת הדיגיטל זוכה היום לחיזוק נוסף. אנו ממשיכים בפעילות מואצת ולא עוצרים לרגע –התאגיד החל כבר את שידוריו ואין דרך חזרה. בימים הקרובים הציבור ייחשף לתכנים חדשים נוספים כחלק מהאצת הפעילות בדיגיטל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר