בעוון האח?

הותר לפרסום: הוארך מעצרו של מיכאל שליסל

בית המשפט התיר לפרסם את דבר מעצרו של אחיו של הרוצח ישי שליסל, שדקר למוות לפני שנה את שירה בנקי במצעד בירושלים. נדחתה בקשת המשטרה להאריך משמעותית את המעצר (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מיכאל שליסל בבית המשפט (צילום: דניאל אליאור ynet תמונה: Yonatan Sindel/Flash90)

הותר לפרסום: בית המשפט דחה בצהריים (רביעי) את בקשת המשטרה להאריך בחמישה ימים את מעצרו של מיכאל שליסל אחיו של ישי שליסל וקבע כי הוא יוותר במעצר ל-24 שעות בלבד - עד מחר בשעה אחת בצהריים.

במהלך הדיון הציגה המשטרה חומר חסוי, ובא כוחו של שליסל, עו"ד בן גביר, טען כי הוא נעצר רק בגלל היותו אחיו של ישי שליסל.

"המשטרה היסטרית", אמר בן גביר, "ומבקשת לכסות על הפשלה של שנה שעברה במעצרי שווא של בני משפחת שליסל, למרות שבמשטרה יודעים שהם התנגדו למעשה. איש בחטאו יענש - ולהיות אח של ישי שליסל זה לא חטא".

יצויין, כי כל בני המשפחה שעוכבו הבוקר, כבר שוחררו - בתנאי הרחקה מירושלים. בני המשפחה הופתעו מהחלטת המשטרה להגיע לפנות בוקר לביתם, למרות שלא ידעו על כוונותיו של ישי ערב הרצח ואף התנערו ממנו וממעשיו החמורים.

אביו של ישי שליסל הגיב: "אני סומך על המשטרה שתעשה את מה שצריך לעשות. כן ציפיתי מהם בשנה שעברה שיעשו יותר וכל העסק אולי היה נמנע, אבל אני לא מתרגש".

ממשטרת ירושלים נמסר, כי על פי החלטת שופטת בית משפט השלום, צו איסור הפרסום על מהות החקירה נשאר על כנו: "חקירתו של שליסל נמשכת בימ"ר ירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר