מספרים, מספרים, מספרים...

הסתבכתם עם הסיסמאות והמספרים? יש לנו פתרון מצוין עבורכם

רגע לפני החופשה, ההתארגנות מתארכת עם כל הסידורים הכספיים. אם הכול כבר כל כך פשוט וקליל, למה כשאנחנו מגיעים לבנק אנחנו עדיין צריכים להישאר עם המספרים? קודים, סיסמאות, מספר סניף, מספר חשבון, מספר זהות , קוד סודי לכספומט, שלוחה ישירה לבנקאי ועוד...(תיירות, שיווקי)

רגע לפני החופשה, אל תתסבכו סתם עם המספרים (צילום: שאטרסטוק)

רגע לפני שאתם סוגרים נופש בארץ, אם זה צימר , או שבכלל אתם מתכננים טיסה לחו"ל , כל הארגונים והסידורים הכספיים לא צריכים להיות כאלו מסובכים.

אנחנו חיים בעולם של מספרים, בכל מקום. לזכור באיזו שעה להוציא את הילד מהגן, לזכור את הקוד הסודי לכספומט, מספר התעודת זהות או הדרכון לטיסה לחו"ל, את מספר הטלפון בבית, את מספר הטלפון הנייד, את זמני האוטובוס, מתי השיעור מתחיל... למעשה, בכל רגע ורגע אנחנו נדרשים לשלוף את המספר הרצוי, כאן ועכשיו.

בעבר היינו משתמשים ביומן עבור כל מספרי הטלפון. מי לא זוכר את הפנקס המיוחד שהיה בכל בית עם רשימה מסודרת לפי האל"ף-בי"ת לכל דבר שבעולם: משפחה, מוניות, הבנקאי, קופת חולים, ואפילו משלוחים לפיצה.

היו ימים...

כל זה כבר נחלת ההיסטוריה. היום, בכל מכשיר נייד יש רשימת אנשי קשר מסודרים לפי שם או כינוי, המשימות 'קופצות' בתזכורת, הפגישות מוקלדות ואפילו זמן ההגעה אליהן מוזן אוטומטית.

האמת? המספרים נשארו באקדמיה: אצל כמה פרופסורים למתמטיקה שזהו עיסוקים היומי.

אז אם הכול כבר כל כך פשוט וקליל, למה כשאנחנו מגיעים לבנק אנחנו עדיין צריכים להישאר עם המספרים? קודים, סיסמאות, מספר סניף, מספר חשבון, מספר זהות , קוד סודי לכספומט, שלוחה ישירה לבנקאי ועוד... רק בבנק אנו נדרשים, לכאורה, בשביל כל פעולה קצרה ופשוטה, לזכור עוד שורת מספרים שהיינו מעדיפים לשכוח.

אז זהו, שלא.

הנה דוגמה-

אתם בטח מכירים את הסיטואציה:

הגיע בין הזמנים ואתם רוצים לשלם למלון , נסעתם לחופשה ונתקעתם בלי מזומן, השיפוצניק מחכה לתשלום, הבן שלכם בישיבה בלי שקל ואתם רוצים להעביר לו כסף, הבת שלך בקניון ושכחה את הארנק, או כל סיבה נפוצה אחרת. תכל'ס, אתם צריכים להעביר כסף, כאן ועכשיו.

שוב סאגה של מספרים? לא!

עם לאומי הכול יותר זמין, פשוט וקל. ללאומי יש פריצת דרך טכנולוגית וחדשנית. בעזרת אפליקציית לאומי תוכלו להעביר כסף לחשבון הבנק של המוטב או לאיש קשר בטלפון שלכם, ואף לשלוח מזומן למוטב (או לעצמכם) באמצעות שליחת SMS שמסתיימת במשיכת הכסף מכספומט. כל זאת בקלות וביעילות.

בלי לשחזר מספרים שימלאו מחברת חשבון ובלי לעמוד בתור או לחכות למענה טלפוני. בלאומי הכל קל ופשוט.

אופס, כמעט שכחנו. באפליקציה החדשה של לאומי תמצאו עוד מגוון הפתעות שנועדו להקל עליכם בכל דרך אפשרית.

>>כנסו לנסות בעצמכם, לחצו כאן<<

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר