הפיצ'ר החדש שימנע מכם לשלם סתם על חניה

אפליקציות החניה מאפשרות לנו נוחות מסוימת לצד טעויות שיכולות לעלות לנו ביוקר. הפיצ'ר החדש של סלופארק מתקן את אחת הבעיות הקשות למשתמשי האפליקציות ויחסוך לכם כסף (דיגיטל)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(שאטרסטוק)

הסיוט הגדול של משתמשי אפליקציות לתשלום החניה היא שהם יחזרו לרכב וישכחו לסיים את זמן החניה שימשיך "לדפוק" ולחייב את כרטיס האשראי שלהם. פיצ’ר חדש של אפליקציית החניה סלופארק עשוי למנוע מאתנו מצבים כאלה הזה ולחסוך את החור בכיס והשלווה בלב.

הפיצ’ר החדש של סלופארק יאריך עבורכם באופן אוטומטי את התשלום על החניה כל עוד הרכב ממשיך לעמוד באותו מיקום. איך זה עובד? האפליקציה מתבססת על המיקום הגיאוגרפי בו החניתם את הרכב באמצעות קישוריות הבלוטות’ המובנית שקיימת בכל רכב מודרני. כל עוד הרכב לא זז ממיקומו, האפליקציה תמשיך להאריך את תשלום החניה שלו ותשלח למנוי הודעת SMS על כך. כל זה קורה ללא מגע יד אדם. חשוב לציין כי הפעלת החניה בסלופארק אינה עולה כסף מעבר למחיר החניה הרגיל.

המשמעות של השקת הפיצ’ר להארכת החניה באופן אוטומטי הוא שהנהגים אינם חשופים יותר לקנסות על חניה או לתשלום על חניה שאינכם חונים בה כבר ואינם תלויים עוד בשירותי תזכורות מיושנים של הודעות SMS כל פעם שזמן החניה עליו שילמתם מקודם עומד לפוג. סלופארק כל כך בטוחה בפיצ’ר בחסינות המוחלטת שמעניקה האפליקציה שלה עד שהיא מבטיחה עם השקת התכונה החדשה כי “תישא באחריות במידה ומי מנהגיה יקבל דו”ח במסגרת שימוש בהארכת החניה האוטומטית”.

“המטרה של סלופארק היא להוזיל את החשבון החודשי של הנהגים בישראל, ליצור אמון ושקט נפשי עבור לקוחותיה, כך שהארכת החניה בזמן לא תהווה מטרד”, אמר מנכ”ל סלופארק, גיא סלוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר