יהודי לונדון זועמים

ילד שתקף יהודים בסטמפורד היל נקנס ב-20 פאונד בלבד

הילד שהכניס זיקוקים לכיסם של עוברי אורח יהודים, אולץ לשלם קנס מגוחך של 20 פאונד בלבד. מפקח מארגון "השומרים" תקף את העונש: "ההחלטה היא מסר שגוי ורע לקרבנות" (חדשות, מהעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(shomrim בטוויטר)

מנהיגי הקהילה היהודית בסטמפורד היל שבלונדון זעמו על הקנס הזעום של פרשת "הזיקוק המציק" שניתן לילד בן 14 שהניח זיקוקים בכיסם של עוברי אורח יהודים. הילד צווה לשלם 20 פאונד על ידי פאנל האקני לנוער עברייני אחרי שנעצר בחשד לפשע גזענות ותקיפה בינואר.

הקרבנות הצליחו להימלט ללא פגע והילד נצפה על ידי ארגון ה"שומרים" שהזמינו את המשטרה שעצרה אותו.

בעקבות המשפט, משה מוניץ, המפקח על השומרים בסטמפורד היל, אמר שהקנס העביר מסר שגוי לקרבנות וקרא למשפט קשוח יותר כלפי לפשעי שנאה.

מוניץ, אמר כי "התוצאה של המקרה שולחת לרוע המזל מסר שגוי לקרבנות, תחושה מדוע לטרוח אם לבסוף לא יעשה צדק. שר המשפטים צריך לשקול גם את התוצאה של הפשע על הקרבן והמסר שנשלח לכל הקרבנות באופן כללי".

"יש דיבור רב על אפס סבלנות כלפי פשעי שנאה, אבל חשוב שזה לא יישאר כדיבור בלבד. רק פעילות מעשית תראה עד כמה רציניים הדיבורים", אמר מוניץ.

"אני מעודד את הקרבנות להמשיך ולבוא ולדווח על הפשעים. "השומרים" יהיו כאן כדי לתמוך בכם ומניסיון העבר שלנו אני יכול להבטיח לכם שהמשטרה המקומית לוקחת דיווחי פשעי שנאה ברצינות, והתוקפים מואשמים לאחר חקירה".

דובר המשטרה בסטמפורד היל מסר בתגובה: ילד בן 14 שנאסר בחשד לפשע גזענות ולתקיפה טופל על ידי פנל האקני לנוער עברייני. המשטרה נקראה בסביבות השעה 8:00 ביום ראשון ה-31 לינואר ברחוב דנסמור לאחר קריאה על צעיר שתקף חברים בקהילה היהודית.

"הוא הופנה אל פאנל האקני לנוער עברייני בגין העבירה הנ"ל . הוא חתם על תקופת ציות ממושכת של חודשיים והתחייבות כוללת של 12 חודשים. כמו כן, פיצוי של 20 פאונד ישולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר