"מקווים שהכל טוב בשבילך"

ערב עם אברהם פריד לזכרו של יענקי קראוס ז"ל. צפו

לאחר הטרגדיה המזעזעת עם פטירתו הפתאומית של יענקי קראוס ז"ל, אברך חסידי תושב שכונת בורו פארק בניו יורק, התכנסו חבריו לערב לזכרו עם אברהם פריד שהפליא בשיר שנכתב עליו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

הטרגדיה המזעזעת עם פטירתו הפתאומית של יענקי קראוס ז"ל, אברך חסידי תושב שכונת בורו פארק בניו יורק, ממשיכה לעורר את הקהילה החרדית.

רבים הם שעורכים חשבון נפש האם במוסדות החינוך עושים די כדי להעניק טיפול נכון והולם גם לאלו הנתקלים בקשיים ומהמורות והאם עושים הכל על מנת להעניק אהבה וחום לכל אחד ואחד גם במצבי משבר.

אמש (רביעי) נערך על ידי חבריו ומוקירי זכרו של יענקי ז"ל ערב זיכרון לעילוי נשמתו בהשתתפות בני המשפחה וידידיו למקום העבודה שסיפרו על דמותו.

במהלך הערב הופיע ענק הזמר החסידי אברהם פריד כשהוא מבצע את השיר 'עלה קטן' עם מילים המותאמות במיוחד לזכרו של יענקי.

בניגון בשפת האנגלית בחרוזים שר פריד: "בילד הקטן צמח להיות אדם גדול עם שמחה פנימית אמיתית. כולם נהנו ממנו ואהבו אותו עד שהוא נקטף והוא רק בן 21, להשם בשמיים יש תוכניות משלו אולם אנו שבורים ורצוצים. היה לנו יהלום עכשיו זה נגמר, אנחנו לא יודעים למה ומדוע?

"יענקי תסתכל על הדמעות ששוטפות כעת את עינינו. אתה מנגב לנו את הדמעות מהמקום הכי גבוה

"ניסינו וקיוינו שאתה תצליח ותתגבר על הכל. כעת אנו מקווים שהכל טוב בשבילך.

"כולנו הרגשנו שאתה החבר הכי טוב שיש לנו, אז מה המסר והצוואה שהותרת לנו? שאנו חייבים להיות חזקים ולהמשיך הלאה, כמו צבא במלחמה כששומעים פקודה, הולכים קדימה בלי להסתכל על העבר, צריכים כולם להתחזק לא לשבור , לזכרו של יענקי נמשיך קדימה ולא נישבר. אנו בטוחים שעכשיו אתה מלמעלה רוצה אותו דבר בשבילנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר