צרות בצרורות

אביו של הזמר והשחקן, שולי רנד, הלך לעולמו

אביו של הזמר והיוצר שולי רנד, פרופסור יעקב רנד, זוכה פרס ישראל 2001 בתחום החינוך הלך לעולמו הבוקר בבני ברק. הלווייתו תיערך היום והוא יטמן בבית העלמין סגולה בפ"ת (אנשים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שולי רנד (יעקב נחומי, פלאש90)
יעקב רנד ז״ל אביו של השחקן והיוצר שולי רנד, הלך לעולמו. המנוח היה מתגורר בעיר בני ברק במשך שנים רבות ורבים מתושבי השכונה העריכו את אישיותו המיוחדת.
פרופסור יעקב רנד, היה אדם בעל שם בתחומו כד"ר לפסיכולוגיה וזוכה פרס ישראל לשנת 2001 בתחום חקר החינוך. עבודתו האקדמית האינטנסיבית ומחקריו הרבים של פרופ' רנד הביאו לפרסומו הבינלאומי, והוא הוזמן להרצות בארצות רבות. במסגרות הללו הקדיש מאמצים רבים לפיתוח גישות לשיפור העשייה בתחום החינוך של ילדים חריגים בכלל ושל ילדים בעלי תסמונת דאון בפרט. הוא היה ממייסדי ארגון ההורים "יתד", העוסק בבעיות הילד בעל תסמונת דאון ומשפחתו.
"יעקב היה תמיד מקדים שלום לכל אדם, בכל מצב היינו רואים אותו עם חיוך על הפנים. מספרים השכנים. הוא היה בעל לב טוב ותמיד היה שואל במה ניצן לסייע או לעזור. בתקופה האחרונה חלה ונחלש והבוקר השיב את נשמתו ליוצרה", סיפר אחד ממכרי המשפחה.
"כואב לנו הלב, שהבן שולי יצטרך לספוג כעת מכה נוספת זאת בהמשך להעלמות ולחובות הגדולים לצד הקשיים המשפחתיים המקשים עליו ממילא. נקווה בשבילו שיהיה חזק ויתמודד", הוסיף.
ההלוויה תצא מבית משפחת רנד, רחוב חברון 1 בני ברק בשעה 15:00 ומבית העלמין בסגולה פתח תקווה ב-16:45.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר