הותר לפרסום

ישי שליסל נעצר בכלא: חשוד שתכנן פגיעה נוספת

המשטרה עצרה אתמול את ישי שליסל המרצה עונש מאסר בכלא. בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע ותכנון פגיעה במהלך המצעד המתוכנן להתקיים היום בירושלים. מעצרו הוארך (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ישי שליסל. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הותר לפרסום: המשטרה עצרה אתמול (רביעי) את ישי שליסל המרצה עונש מאסר בכלא. החשד - קשירת קשר לביצוע פשע ותכנון פגיעה במהלך המצעד המתוכנן להתקיים היום בירושלים. שליסל עצור בכלא בשל רצח הנערה שירה בנקי בשנה שעברה.

במשטרה מספרים כי על פי המידע וחומר הראיות שהצטבר אצל חוקרי ימ"ר ירושלים ישי שליסל תכנן, עפ"י החשד, באמצעות וביחד עם אחיו מיכאל, לפגוע במשתתפי המצעד בירושלים ולשבש את מהלך המצעד.

שליסל נעצר ונלקח מתאו בכלא והובא לחקירה במשרדי ימ"ר ירושלים. שליסל הובא היום בפני בית משפט השלום בירושלים אשר נענה לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו עד ליום ראשון.

מיכאל שליסל (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

מעצר זה מתווסף למעצרו של אחיו מאתמול, מיכאל שליסל, וכן לעיכובם של בני משפחה נוספים אשר בסיום חקירתם שוחררו בתנאים, בהם הרחקה ממקום המצעד ביום המצעד.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, התייחס לשורת המעצרים שבוצעו במהלך היממה האחרונה ואמר כי "סיכלנו ומנענו כוונות לפגיעה בחיי אדם במהלך המצעד עצמו. המצעד יתקיים כמתוכנן וללא שינוי. בכוונתנו לאפשר לכלל הציבור לממש את חופש הביטוי והמחאה כחלק מצביונה הדמוקרטי של מדינת ישראל".

בית המשפט השלום החליט להאריך את מעצרו של האח, מיכאל שליסל, ביום אחד בלבד. לטענת, האח הרוצח, ישי שליסל, התקשר לאחיו ולאחרים ועודד אותם לצאת נגד המצעד. מיכאל עצמו אישר כי קיבל את הפניה אך הבהיר כי הוא מסר לאחיו כי הוא מתנגד למעשיו בשנה שעברה וכי הוא נגד אלימות.

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את מיכאל שליסל אומר: "מעריך שאכן ישי ביקש ממיכאל להפגין וזה במדינה דמוקרטית חוקי, אך אם המשטרה צודקת צריך להקים שוב ועדת חקירה שהרי איך מאפשרים לאסיר כמו שליסל להתקשר ולהסית לכאורה??? הרי למשטרה יש האזנה לטלפון של הכלא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר