צפו בווידאו

הברכה המרגשת של מרן הרב שטיינמן לילדי החיידר

תלמידי חיידר "דרכי אבותינו" במודיעין עילית העולים לישיבה קטנה נכנסו להתברך אצל מרן הרב שטיינמן • "ברוך השם ילדים, אתם גומרים עכשיו חיידר, כל אחד יכול להיות תלמיד חכם גדול" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

לקראת סיום שנת הלימודים נכנסו השבוע למעונו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן, תלמידי תלמוד תורה "דרכי אבותינו" במודיעין עילית, העולים בשנה הקרובה לישיבה קטנה.

מרן הגראי"ל בחן את התלמידים על המסכת הנלמדת ובירכם בחום. "ברוך השם ילדים, אתם גומרים עכשיו חיידר ונכנסים לישיבה קטנה. אתם, כל אחד ואחד יכול להיות תלמיד חכם גדול", אמר להם ראש הישיבה.

"כל אחד ואחד יכול ללמוד בשקידה ולקיים מה שהרבע'ס שלו אומרים", המשיך מרן הרב שטיינמן, "כל אחד יכול לגדול תלמיד חכם גדול. כך היה באמת ככל הדורות, למדו תורה ההורים והבנים ויצאו תלמידי חכמים. הקב"ה יעזור לכם".

הגראי"ל המשיך ואמר: "יש לכם הורים שרוצים שתהיו תלמידי חכמים גדולים. יש חלילה בתים שההורים לא רוצים והילדים צריכים להלחם על זה ואתם ברוך השם זוכים שההורים שלכם רוצים מאוד שתהיו צדיקים ותלמידי חכמים. הקב"ה יעזור לכם שתזכו לזה".

"כל אחד ואחד שיזכה להיות צדיק, תלמיד חכם ירא שמים. הקב"ה יעזור לכם בזה ובבא. השם יעזור שתזכו לכל הדברים הטובים", סיים מרן הרב שטיינמן את ברכתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר