הקשיש הוחזק כבן ערובה במשך ארבע שנים - בתוך בית מלון

לא רחוק מתחנת משטרה, בתוך חדר בבית מלון, הוחזק קשיש בן 81 כבן ערובה של בעלי המלון, שחשקו במעט כספו המוקצב לו על ידי מוסדות הרווחה בעיירה לא רחוק ממדינת ניו יורק (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הקשיש השבוי (צילום: מתוך ynet)

הרשויות במדינת ניו יורק מדווחות היום (חמישי), כי קשיש בן 81 הוחזק כבן ערובה במלון בעיירה מצפון לניו יורק - במשך ארבע שנים לפחות, על ידי בעל המלון שלקח ממנו את כספי הפנסיה והביטוח הלאומי.

לא ברור מדוע החזקת הקשיש כבן ארובה נמשכה כמה שנים במלון שנמצא בקרבת תחנת משטרה. הבלש ג'וזף קרונטה אמר כי למשטרה ידוע על כמה ארגונים של יוצאי צבא שמציעים עזרה לקשיש, ועל שירות דיור מוגן שפועל עם המשטרה למצוא לו מקום מגורים חדש.

הבעלים, אדם בשם פרי קוניגליו, נעצר שלשום בחדר במלון לצד הקשיש, איש מארינס לשעבר. המלון ממוקם סמוך לתחנת המשטרה בעיירה הדסון ואלי, כ-80 ק"מ מצפון לניו יורק.

קוניגליו בן ה-43 השתמש באלימות פיזית ובהפחדה כדי לשכנע את הקשיש, שסובל מדמנציה וממצב נפשי שהלך והחריף עם השנים, לשתף פעולה עמו. המשטרה המקומית מסרה כי איש הצבא לשעבר קיבל "כמות עצומה של כסף מדי חודש" מהביטוח הלאומי ומתשלומי הפנסיה.

הקשיש נלקח לבדיקה בבית החולים אחרי ששוחרר. שמו לא פורסם. קוניגליו נעצר במהלך פשיטה משטרתית לאחר ששכנים התלוננו למשטרה. אחד מהם אף שלח להם תיעוד של הקשיש האומלל במלון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר