נחצו כל הגבולות

דלת ביתו של הגר"נ קרליץ רוססה במהלך הלילה בספריי שחור

הגר"נ קרליץ שוהה כעת בבית בנו, הרב מרדכי קרליץ. הלילה, הושחתו דלת הבית וחדר המדרגות. המשטרה פתחה בחקירה. שכנים: "מדובר בחציית קו אדום. אסור לעבור על כך בשתיקה" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חדר המדרגות שהושחת בספריי שחור (ישראל כהן, כיכר השבת)

בשעות הלילה ריססו אלמונים בספריי שחור את דלת הכניסה לביתו של העסקן הרב מרדכי קרליץ ברח׳ רשב״ם בבני ברק אשר אצלו שוהה בשנה וחצי האחרונות אביו הגאב״ד הגאון הגדול הרב ניסים קרליץ.

בשעות הבוקר הופתעו בני המשפחה והשכנים לגלות את מעשה הוונדליזם והזמינו מייד חברת נקיון לצד כוחות משטרה שהגיעו לחקור את המעשה הנורא. השוטרים ניסו לאתר טביעות אצבעות וכן את מיכלי הספריי בהם נעשה השימוש ואף בדקו את מצלמות האבטחה בבניין. בשעה זו עמלים פועלי הניקיון להסיר את הכתובות בחדר המדרגות.

יצוין, כי לפני מספר שבועות ריססו אלמונים את דלת ביתו של הגאון רבי יגאל רוזן, ראש ישיבת אור ישראל ומי שנחשב ליד ימינו של מרן ראש הישיבה הגראי״ל שטיינמן בנושאים ציבוריים והדבר הוביל לזעזוע עמוק בציבור החרדי כאשר בעקבות כך נערכה עצרת תמיכה בראש הישיבה. כאמור גם במקרה זה פתחה המשטרה בחקירת האירוע.

השכנים המזועזעים אמרו ל"כיכר השבת" כי "מדובר בחציית קו אדום נוסף של אותם אלו המתנגדים למנהיגות גדולי ישראל ולשליחיהם. אסור לעבור על כך בשתיקה, מחר חלילה עלולים לעלות מדרגה נוספת ולפגוע פיזית במי משלוחא דרבנן. פשוט נורא ואיום לא האמנו שבציבור החרדי יש מי שיגיעו לשפל שכזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר