יגאל גואטה משיב אש

גואטה: "חיים כהן אינטרסנט". כהן: "מודה לדברי המקובל האלוקי"

ח"כ יגאל גואטה משיב אש ותוקף בחריפות את חיים כהן, שביקר את התנהלותו של חברו לשעבר השר דרעי. כהן: "אני מודה לדבריו הקדושים של הרב המקובל האלוקי" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יגאל גואטה (צילום: מרים אלסטר / FLASH90)

הסערה נמשכת: בעקבות דבריו הקשים של חיים כהן, נגד חברו הטוב לשעבר יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, יוצא ח"כ יגאל גואטה במתקפה חריפה ואישית נגד כהן. בין היתר הוא מאשים אותו בניסיון סחיטה.

בפתח דבריו בראיון ל'קול חי' אמר גואטה: "אני לא מבין מה הקשר של חיים כהן לבני תורה, מתי חיים כהן עזר לבני תורה? חיים כהן הוא בן אדם אינטרסנט. כל מה שמעניין אותו זה עצמו. כנראה שהשבע וחצי שהוא הביא עכשיו מאמריקה לא מספיקים להשביע את התסכול שלו והוא רוצה דברים אחרים".

קראו עוד: חיים כהן: אריה דרעי מפקיר את בני התורה הספרדים

לדברי גואטה: "זה מאה אחוז דבר אישי (בין כהן לדרעי. י-כ) ואני מודיע לך שש"ס עוזרת לבני התורה".

הח"כ מש"ס המשיך ותקף בחריפות לדבריו של חיים כהן ואמר: "אם חיים כהן חושב שהוא יאלץ אותנו לקחת את השופר שלו תמורת שהוא ינסה לסחוט אותנו בכל מיני אמירות מטופשות אז הוא טועה".

הכותרת ב"כיכר השבת"

לדבריו: "חיים כהן לא עשה כלום למען בני התורה. בטח לא טריליון ממה שאריה דרעי עשה אז שלא יבוא ללמד אותנו מוסר בנושא בני תורה. בטח לא חיים כהן שעושה כל דבר בחיים שלו בשביל אינטרס".

ח"כ גואטה המשיך ותקף: "הוא רוצה בכוח לסחוט אותנו כדי שנהפוך אותו לשופר, הוא גם רצה להיות חבר כנסת. הוא אף פעם לא עזר לבני תורה". באופן אירוני אחרי כל האמירות האלו ציין גואטה: "אני לא רוצה לפגוע בחיים כהן ברמה האישית".

חיים כהן מסר בתגובה: "אני מודה לדבריו הקדושים של הרב הגאון המקובל האלוקי הרב יגאל גואטה שליט"א".

כזכור, בראיון בלעדי ל"כיכר השבת" התייחס לראשונה חיים כהן לנתק שלו עם מי שהיה חברו הטוב אריה דרעי אותו הוא תקף: "אני הלכתי עם דרעי עשרים שנה, כי האמנתי ברעיון שהוא מייצג, שהוא, בעצם, לשרת בעיקר את ציבור בני התורה הספרדים. האמנתי שהוא יחזיר לבני התורה הספרדים את מה שחסר להם - ואני מדגיש: בני תורה. כעת, הגעתי למסקנה שהוא לא נמצא שם".

בהקשר לפרשת רמי סדן, אמר חיים כהן: "אני חשבתי שבסערה הזו מתאים היה שיטפל אך ורק יגאל גואטה. דווקא בנושא של הסמינרים היה אמור לטפל אך ורק אריה דרעי. אבל הכל התהפך. הפכו את עיקר המאבק של המפלגה לרמי סדן, ואת הסמינרים זרקו למישהו אחר. מה עושים כל שבעת חברי הכנסת? אחד עסוק בלריב עם גפני והשני בלהפגין מול ערוץ 10. דרעי הפקיר את ההנהגה בידיים של כמה ילדים - בכל העניינים הקשורים לציבור בני התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר