המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

היהודים מכל ארצות הגולה צריכים לחזור דחוף דחוף לארץ ישראל, יהיו שם מהלומות והנחתות. תפסיקו לחיות באשליות שזה יחלוף, זה לא יחלוף, יהיה יותר גרוע מגרוע (יהדות)

(תאיר נרי)

בורא עולם מודיע ומפרסם בעולם, כבר שבע שנים ברציפות, שהוא הולך לטהר את העולם ולהפוך את כדור הארץ לעולם טהור וקדוש, בלי סכסוכים ומריבות, להפוך אותו מעולם של שנאת חינם לעולם של אהבת חינם - זה רצונו של הקדוש-ברוך-הוא! לבני האדם זה נשמע עבודה קשה ביותר, נשמע הזוי, אבל שום דבר לא הזוי אצל בורא עולם, מה שאומר - קורה. בורא עולם מאס בעולם הישן, עולם הזימה, הניאוף, הרצח, הגניבות וההתעללות בבני אדם, ופועל באמצעות איתני הטבע, התפרצויות הרי געש, שיטפונות, אש ושריפות, סופות ורוחות קשות, כדי שכל העולם יחזור בתשובה וכדי שכל היהודים המפוזרים בכל קצוות העולם, יעלו לארץ הקודש.

ממשיך בורא עולם לתת מכות קשות ומהלומות, סיבוכים וסכסוכים, לכל אותם אנשים או מדינות שרוצים לקחת חלקים מארץ ישראל כדי להקים חס ושלום, מדינה פלסטינית מעוותת.

בורא עולם מזהיר את בני האדם בארץ ובעולם כולו ואת כל מדינות העולם: 'לא להתעסק לי עם ארץ הקודש!' ארץ הקודש שייכת לריבונו של עולם, ליהודים הגרים בה וליהודים שצריכים לבוא לגור בה. אוי ואבוי לאדם, מדינה או ארץ, שירצו לקחת חלקים מארץ ישראל, כדי להקים מדינה פלסטינית עקומה, אוי לו, אוי לו, בשמיים לא מקנאים בו או בהם. גוש קטיף הגזול ורצועת עזה הם לא פתח לעוד חלקים, ההפך - כל רצועת עזה תחזור לארץ הקודש! הזוי? אבא שבשמיים אוהב להפוך דברים הזויים לרציניים ולקיים אותם!

היהודים מכל ארצות הגולה צריכים לחזור דחוף דחוף לארץ ישראל, יהיו שם מהלומות והנחתות. תפסיקו לחיות באשליות שזה יחלוף, זה לא יחלוף, יהיה יותר גרוע מגרוע. דאע"ש מפוזר בכל העולם, הורגים אחד - מקבלים 100 וכן הלאה. יהודים, עד מתי תחיו בהצגות? עד מתי תחיו בסתר? עד מתי תחביאו את הכיפה בכיס? עד מתי תסתתרו ותתחפשו לגויים? בורא עולם נשבע בשבועה, בשמיים ובארץ, שיגלה לגויים את כל היהודים שהם יהודים אמיתיים, כדי שיגרשו אותם לארץ הקודש! בזמן הקרוב, כל המדינות בארה"ב, אירופה, אסיה ואפריקה, יגרשו את היהודים ממדינותיהם, זה מהלך אלוקי! בורא עולם הכניס בגויים שנאה ליהודים כדי שיגרשו אותם! והיהודים, אין להם לאן ללכת - יעלו לארץ הקודש!

אין בעולם כולו, מקום טהור וקדוש, מוגן ושמור כמו ארץ ישראל! בישראל יש הכל, יש ארבע עונות, אביב, קיץ, סתיו וחורף - אך ורק בארץ ישראל. יש בה גשמים, פירות וירקות הטובים ביותר, צבא-הגנה-לישראל הטוב בעולם, יש בה זהב, ברזל, גז, נפט, יהלומים, יש בה את כל סוגי האבנים וכל סוגי המתכות. סבלנות, הקדוש-ברוך-הוא יגלה הכל בטיפין טיפין. כשאנשי העסקים ינצלו את הכל לטובת ישראל והיהודים - יהיה להם שפע של שפע! בארץ ישראל יש עבודה בשפע עד בלי די, בתנאי שירצו לעבוד. לא חסרים מקומות עבודה בארץ הקודש, כי הפרנסה בידי הקדוש-ברוך-הוא.

כל אדם בעל משפחה יפרנס את משפחתו בכבוד, כל עבודה מכבדת את בעליה. גם גדולי תורה וחכמים, עבדו חצי יום ולמדו חצי יום, היו רועי צאן, סנדלרים וכו'.

חלק מהערבים הישראלים, בעלי תעודת זהות כחולה, מסוכנים מאוד, הם משתפים פעולה עם הפלסטינים. תודה לאל שמגלים מפעלים של חומרי נפץ בכפרים. יש נשק בחברון, בירושלים המזרחית ובגדה המערבית, מוסתר תחת בתים וסלעים. מחברון שולחים מחבלים לכל מקום, בראש השולחים עומד אבו מאזן, הוא יודע הכל ואחראי על הכל.

הקדוש-ברוך-הוא מזהיר את כל העמים ובני האדם: 'לא לגעת לי בארץ הקודש, הנה הוזהרתם!'

החמאס עסוק בחפירת מנהרות 24 שעות ביממה. צה"ל להיות בכוננות שלא יצאו מחבלים חס ושלום, מאיזו מנהרה.

סיסי מתחנף לארץ ישראל, כאילו שהוא נקי וטהור, כי מצרים רעבה ללחם והוא רוצה מישראל ידע, עזרה כלכלית והדרכה איך לטפל בדאע"ש ובחמאס. הוא רוצה לרדת מהאחריות ולהעביר את הטיפול בהם לישראל. במצרים תוהו ובוהו, אין שקט אצל סיסי. הוא פוחד וחושש לחייו בגלל דאע"ש והאיסלאם הקיצוני.

סוריה נאכלת ונאכלת, הקדוש-ברוך-הוא נותן בה את עשר המכות, מהים, היבשה והאוויר. יד אלוקים בדבר.

לבנון כל פעם משתעלת וכולה בפחד.

נסראללה וחיזבאללה אין להם כנפיים, אין להם רגליים ואין ידיים. אין מי שעוזר להם, הם אוכלים את עצמם. כולם גילו שהם רמאים.

איראן היחידה שנשארה לעזור לחיזבאללה, היא יודעת שכל שיירה שמגיעה עם תחמושת, אם המורדים או דאע"ש לא מצליחים לפוצץ אותה - צה"ל מחכה בפינה ומפוצץ. איראן תקשיבו טוב, הקדוש-ברוך-הוא יביא לכם עוד שריפות ועוד שריפות, מהלומות קשות וחפרפרת בתוך איראן, בגלל שאתם חושבים מחשבות רעות על ישראל. כל הגויים יודעים שהקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר על גבולות ישראל!

בתורכיה הרס, נזקים וסיבוכים, אין תקנה. זו אזהרה קשה ביותר ליהודים שחיים בתורכיה: תברחו מתורכיה דחוף ותעלו לארץ ישראל! לא לאירופה ולא לארצות הברית - לארץ ישראל ישירות! לא יהיו עוד אזהרות וחלילה יהיה מאוחר, להתחיל להתארגן לעלות לישראל, זו הזדמנות אחרונה לברוח!יהודים להיזהר, לא לנסוע לתורכיה.

כל יהודי בעולם יהיה זהיר יותר, הטרור חוגג חזק. יהודים יקרים, אם לא ידעתם, יש לגויים תענוג לפגוע ביהודים, הנה הוזהרתם.

ירדן, הבטיחו לה מדינה פלסטינית כדי שתזרוק שם את כל הפליטים, שתחכה לגלגול הבא.

עיראק מגדל בבל, עיי חורבות, אין לה שום תועלת. הערבים אוכלים אחד את השני, נחש אוכל נחש.

בארה"ב נלחמים מי יהיה הנשיא הבא וכולם יהיו מופתעים ממי שיעלה. מי שייבחר הפעם לנשיא, לא יזיק לארץ הקודש ויעזור לישראל מאוד.

רוסיה, פוטין חכם מאוד ויודע את מי לאהוב - את ארץ ישראל הקדושה ואת המוח היהודי. רוסיה מעריכה מאוד את ישראל. היא יודעת שישראל, ארץ הקודש והיהודים שגרים בה באמת אוהבים שלום ורוצים שלום.

צרפת, כל עוד תמשיך לדבר על חלקים מארץ ישראל להקמת מדינה פלסטינית חס ושלום, תחטוף מהלומות ומכות ואת עשר מכות מצרים בצורה הכי קשה.היהודים בצרפת לברוח דחוף, זה לא ייגמר. השנאה של הגויים תלך ותתגבר, כי יד ה' בדבר.

כל היהודים שיש להם מפעלים ועסקים בסין, להעתיק אותם דחוף, דחוף, דחוף לארץ ישראל, הנה הוזהרתם! סין תיהרס, תסתבך ותתפרק, ואתם תפסידו את כל רכושכם.

כל מי שמרמה את היהודים וחי על גבם, גונב, מרמה, מוכר סחורה מקולקלת או דיבור מקולקל, ישלם מחיר כבד מאוד. אנשי הצווארון הלבן, דתי או לא דתי, אנשי הזימה והשוחד - ייתפסו כולם במערומיהם.

הורים יהודים, תשמרו על ילדיכם מסמים, אלכוהול, הימורים והתבוללות.

כל יהודי שנותן מעשר והולך בדרך היושר והאמת, הקדוש-ברוך-הוא מכפיל פי כמה וכמה את ממונו! בורא עולם מבקש מהצדיקים בארץ הקודש שתמיד יתפללו אליו ובשבילו, יביטו בה' בשמיים ויגידו: 'אין עוד מלבדו'.

הקדוש-ברוך-הוא מרומם ומוריש, מברך, מרפא ומפרנס. החיים והמוות אך ורק ביד ה'. יהודי שראשו על כתפיו לא מסתכל שמאלה או ימינה, אלא הולך באמונה תמימה עם בורא עולם, שכל מה שקורה לו זה לטובתו בלבד וכל עכבה לטובה.

כל יהודי שיש לו יום הולדת, בתאריך העברי בלבד - הקדוש-ברוך-הוא מפנה את המקום ונהנה לשמוע את כל בקשותיו. הקדוש-ברוך-הוא אוהב ושמח שילדיו מבקשים ממנו בקשות טובות. כל שנה ביום ההולדת יש התחדשות של היהודי, הוא סוגר שנה ופותח שנה חדשה.

רוצה הקדוש-ברוך-הוא שהיהודים יקיימו את עשרת הדיברות וייכנעו אליו. יש לו שליחים בארץ ובראשם מלך המשיח, אשרי האיש שהתברך על ידו! כל מי שמאמין בגאולה ומשיח, משמיים יאירו לו מי זה המשיח ומה זו גאולה. משיח ממשיך לפעול ולעבוד, להציל את מדינת ישראל ולפגוע בכל העמים מחוץ לארץ ישראל. משיח כואב את כאבם של יהודים נקיים וישרים, ולשאר היהודים - מבקש הוא מבורא עולם שייתן להם חכמה, בינה ודעת לחזור בתשובה.

רוחו של משיח נותנת חיים ויהודים נושמים מרוחו של משיח, בקרוב יפעל בפרהסיה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר