שוב טרגדיה

אסון: נפטרה הפעוטה שנשכחה ברכב נעול בביתר עילית

חנה רינה פלדמן בת השנה וחצי, נשכחה היום בצהריים ברכב נעול ברחוב המגיד ממעזריטש בעיר ביתר עילית. המתנדבים ניסו להציל את חייה - אך לשווא. נסיבות האירוע בבדיקה (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (שאטרסטוק)

שוב טרגדיה ברכב: חנה רינה פלדמן בת השנה וחצי, נשכחה ברכב של אביה הרב ידידיה - מקהילת ברסלב בביתר - במשך כשעה וחצי, כוחות ההצלה פינו אותה מהמקום במצב אנוש, מאוחר יותר נאלצו הרופאים בבית החולים שערי צדק לקבוע את מותה. הלווייתה תתקיים בשעה 16:00 בהר המנוחות בירושלים.

מדוברות איחוד הצלה נמסר כי מתנדבי איחוד הצלה ביתר בהחייאה על ילדה שחולצה מתוך רכב נעול ברחוב המגיד ממעזריטש בביתר עילית. בשלב הראשון מצבה הוגדר אנוש. נסיבות ואופי האירוע בשלב זה בבדיקה.

עזרא גוטליב מתנדב איחוד הצלה וכונן מד"א סיפר: "מדובר בילדה כבת שנה וחצי שהובאה ע"י בני משפחתה לנקודת ההזנקה של מד"א בכניסה לביתר עילית כשהיא ללא הכרה. בסיוע צוות נט"ן ומתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות ולאחר מכן היא פונתה במצב אנוש לבית החולים שערי צדק בירושלים תוך המשך פעולות החייאה".

דוברות המשטרה (מחוז ש"י) מסרה: "דווח על תינוקת שנשכחה ברכב ביתר עלית ברחוב המגיד ממעזריטש. התינוקת נמצא בתוך רכב שהיא ללא הכרה צוותים רפואיים בהחייאה תוך כדי פינוי לבית החולים שערי צדק . מצבה מוגדר אנוש. נסיבות האירוע בשלב זה בבדיקה ראשונית".

כזכור, לפני עשרה ימים נשכחה תינוקת בת תשעה חודשים על ידי סבתה, בתוך רכב באזור התעשייה בערד, לאחר מאמצי החייאה ממושכים - נקבע מותה. מפרטי האירוע עולה כי הסבתא הסיעה בבוקר את בתה לעבודה, ואחר כך הייתה אמורה להסיע את הנכדה התינוקת למעון, אך שכחה אותה במכונית. בצהריים, כשהגיעה לאסוף את בתה, אותרה התינוקת ללא רוח חיים ברחוב הפלמ"ח שבאזור התעשייה בעיר.

פרמדיקים של מד"א ביצעו בה פעולות החייאה, אך כעבור זמן קצר נאלצו לקבוע את מותה. הסבתא, שנסעה למקום עבודתה באזור התעשייה וחזרה בצהריים לאסוף את ביתה, הבינה אז כי שכחה את הנכדה ומיהרה להתקשר למוקד 100. כשהגיעו אנשי מד"א לזירת האירוע, זעקה הסבתא שוב ושוב: "איך עשיתי את זה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר