חשד לרשלנות

ילד בן שש נפל מקומה שלישית ונפצע קשה

ילד כבן 6 נפל במהלך השבת מחלון ביתו בקומה השלישית ברחוב ביל"ו באשקלון ונפצע באורח קשה. הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. נבדק חשד לרשלנות (חדשות, בארץ)

בעריש פילמר | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: Kobi Gideon / FLASH90)

ילד כבן 6 נפל במהלך השבת מחלון ביתו בקומה השלישית ברחוב ביל"ו באשקלון. חובשים ופארמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במצב קשה לבית החולים ברזילי בעיר.

מתחקור ראשוני עולה כי הילד כבן 6 שהה בבית עם אימו ואחיו, ובשלב מסויים טיפס על אדן החלון במטרה להגיע לספר שהיה מונח שם, מעד ונפל. חוקרי משטרת ישראל נמצאים כעת עם האם בבית החולים. חקירת המקרה נמשכת. נבדק חשד לרשלנות.

ממד"א נמסר: "בשעה 19:18 נמסר למד"א מרחב לכיש על ילד שנפל מגובה ברחוב ביל"ו באשקלון. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי ילד כבן 6 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית בהכרה לאחר שנפל מגובה של כ 3 קומות".

פראמדיקית מד"א קלי פרץ שטיפלה בילד סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 40 מחזיקה ילד כשהוא בהכרה מלאה, בוכה וסובל מפגיעה רב מערכתית. סיפרו לנו שהוא נפל מגובה של שלוש קומות. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה במהירות תוך כדי המשך טיפול לבית חולים, כשמצבו קשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר