וואטסאפ משיקה שיפורים חדשים בחוויית המשתמש

מלבד האופציות לשחק עם הכתב גרסת התוכנה החדשה של אפליקציים המסרים וואטסאפ, מאפשרת שליחת הודעה קולית כשאין מענה וגם הודעה מיוחדת כאשר קטע וידאו בדרך אליכם (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

תוכנת המסרים הפופולארית – וואטסאפ מוסיפה כמה שיפורים ושכלולים לתוכנה הבסיסית. מעכשיו, כאשר אתם מתקשרים לאיש קשר והוא אינו עונה לכם או משתמש באופציית דחיית השיחות, תראו מסך חדש עם 3 כפתורים: Cancel (ביטול הפעולה), Call Back (התקשרות חוזרת) וכפתור Record Voice Message (הקלט הודעה קולית).

אם תרצו להשאיר הודעה קולית לאיש הקשר, תוכלו פשוט ללחוץ על הכפתור – באותה דרך שבה אתם שולחים הודעות קוליות במהלך התכתבות – וההודעה תישלח מיד אל איש הקשר. הפיצ’ר החדש שעדיין לא הושק לכל המשתמשים זמין כרגע רק במכשירי אנדרואיד וככל הנראה יופץ בהמשך לכולם.

עוד פיצ’ר חדש שהגיע עם עדכון הגרסה האחרון הוא האפשרות לשימוש בפונט שונה. מדובר בפיצ’ר שיוכל לשמש כדי לצטט משפט שאמר מישהו או כל דבר אחר, כמו להדגיש את שוני. כדי להשתמש בפונט הזה עליכם להוסיף שלושה גרשיים ברצף לפני ואחרי הטקסט: "'טקסט"'.

כזכור, האפליקציה כבר מאפשרת לכם לכתוב בפונט נטוי, כאשר אתם מוסיפים קו תחתון לפני ואחרי המילה (_טקסט_) או להדגיש טקסט כאשר אתם מוסיפים כוכבית לפני ואחרי המילה (*טקסט*)

פיצ’ר חדש נוסף נועד לעדכן אתכם שהודעה מסוימת בדרך אליכם. הכוונה בעיקר להודעות גדולות כמו תמונה או וידאו שכבר נשלחו על ידי הצד השני לשיחה, אבל עדיין לא הגיעו אליכם. במקרה כזה תציג האפליקציה הודעה בנוסח “ממתינ/ה להודעה. זה יכול לקחת קצת זמן”. כאמור, התכונות החדשות עדיין לא הושקו בגרסה כוללת לכל המכשירים וההערכות הן שתוך כמה שבועות כולם יוכלו ליהנות (או להתעצבן) מהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר