"אותי לא יקנו ולא ירתיעו"

נתניהו: אני לא רוצה להשתלט על שוק התקשורת

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לביקורת נגדו באשר לטענות כי הוא מנסה להשתלט על התקשורת והבהיר כי ההיפך הוא הנכון וכי אותו לא יקנו ולא ירתיעו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לביקורת נגדו באשר לתפקודו מול תאגיד השידור הציבורי והטענות כי הוא מנסה להשתלט על התקשורת.

לדבריו: "אני שומע לאחרונה הרבה מלל על הניסיונות שלי, כביכול, להשתלט על שוק התקשורת. ההפך הוא הנכון. נתחיל בשידור הציבורי - אם הייתי רוצה להחשיך את המסך של השידור הציבורי, הייתי נותן לתאגיד החדש לעלות לשידור כשהוא לא מוכן. התאגיד היה נכשל והמסך של ערוץ 1 היה מוחשך או מקרטע, ולכן דרושה הארכת זמן כדי לאפשר לתאגיד החדש להתארגן כראוי ולעלות לשידור כשהוא מוכן. בזמן ההארכה, השידור הציבורי הקיים, ערוץ 1, ימשיך את שידוריו ולא תהיה החשכת המסך".

"אבל עיקר הרפורמה שאני מביא היא לא שם",הוסיף רוה"מ. "עיקר הרפורמה היא בערוצי הטלוויזיה המסחריים. הגיע הזמן שייכנסו עוד ערוצי טלוויזיה וחדשות שיוכלו להתחרות עם הערוצים הקיימים. בישראל ישנה ריכוזיות בשידורי הטלוויזיה שכמעט ואינה קיימת בעולם החופשי. בדקתי, מדינות בגודל שלנו וקטנות מאיתנו - דנמרק 6 ערוצי טלוויזיה; בלגיה 5 ערוצי טלוויזיה; פינלנד 8 ערוצי טלוויזיה. הציבור הישראלי משווע, הוא משווע והוא זכאי לקבל חופש בחירה גם בטלוויזיה, ולטובת זה אני פועל".

ראש הממשלה העביר מסר למבקריו: "אני רוצה להבהיר עוד דבר: אותי לא יקנו ולא ירתיעו, לא בביקורת, לא בהכפשות וגם לא בזמן מסך מלטף, שכידוע לכם אני מקבל בלי סוף. דבר אחד אני מבין - ככל שההתנגדות לפתיחת שוק התקשורת לתחרות גדולה יותר, כך אני מבין שאני עושה את הדבר הנכון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר