צפו בתיעוד

הריסה שניה: נמשך המאבק על קברו של מוהרא"ש ביבנאל

בנו של הצדיק מיבנאל הרסו קופות צדקה שהוצבו במקום בטענה שהן הוצבו בניגוד לרצונם וזאת כדי לגרוף הון משמו של הצדיק. במועצה הדתית טוענים כי מטרתם לרמוס כל חלקה טובה (חרדים)

נפתלי טרבלסי | כיכר השבת |
הרס הקופות. בלעדי (באדיבות המצלם)

המאבק נמשך: הבוקר (ראשון) עלה טרקטור לבית העלמין ביבנאל ועקר את קופות הצדקה שהוצבו סביב הציון של המורא"ש שיק זצ"ל.

לדברי יו"ר המועצה הדתית, מיכאל אילוז, מי שאחראי להרס הם אנשים מטעמו של הרב משה שיק, בנו של האדמו"ר זצ"ל. "הם לא מפסיקים להתנכל לעבודות שנעשות סביב מתחם הציון, וכעת גם עקרו והרסו את קופות הצדקה שהיו במקום", הוא אומר ל"כיכר השבת".

לדבריו, "כל מטרתם היא להשחית כל חלקה טובה ולרמוס כל מה ששייך לאדמו"ר ולמועצה הדתית".

ההרס היום הוא בהמשך למה שדווח בכיכר השבת, לפני כשבועיים, על פירוק האוהל שהוצב באישון לילה במקום, ככל הנראה בשל המחלוקת בין בני משפחתו של הרב שמתנגדים להתנהלות במקום לבין אנשי המועצה הדתית שהקימו את האוהל.

מקורבי הרב משה שיק ושאר ילדיו של האדמו"ר המתגוררים בניו יורק מסרו בתגובה, כי "זו הפעם השנייה שהם נאלצים לפעול על פי החלטת בית המשפט לענייני משפחה בטבריה, ולדאוג להסרתן של קופות צדקה שמציבים במקום גורמים שונים שכל מטרתם הינה לגרוף הון בשמו של האדמו"ר, והם ימשיכו לפעול ולהסיר כל קופה שתוצב במקום בניגוד לרצונם ולהחלטת בית המשפט".

עוד מסרו מקורבי המשפחה והרב משה שיק, כי לא יאפשרו למסחר את שמו של הצדיק, ויפעלו בכל האמצעים העומדים לרשותם על פי חוק כדי שלא תהיה השתלטות מצד שום גורם כלשהו על מתחם הקבר ועל שמו של של אביהם זצוק"ל.

לפני ההריסה
לפני ההריסה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר