בחצרות חסידים

הפועלים של ויז'ניץ - רק יהודים עם ציצית וזקן. הצ'ופר; מקווה בערב הצום

בשל ההחלטה לפצל את עבודות ההרס והבנייה בויז'ניץ, עד ראש השנה יעבדו במתחם רק פועלים יהודים, לובשי ציציות ועטורי זקנים. אמש, הם גם זכו לצ'ופר מיוחד: מקווה וסעודה לקראת הצום (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה (צילום: שמוליק סופר, כיכר השבת)

במסגרת עבודות הבנייה של מרכז חסידות ויז'ניץ בב"ב, נבחר לכל אחד משלבי ההרס והבנייה קבלן אחר - זאת על מנת לחסוך ולהוזיל בעלויות ולבחור לכל שלב בעבודות הפיתוח את הקבלן המקצוען ביותר, כך לפי גורמים בחצר.

בשבועות האחרונים, הונחו היסודות להרחבה (שנמצאת בשטח שבעבר שימש כהיכל הישיבה), ולדברי העסקנים העבודות מתקדמות בקצב משביע רצון.

הקבלן שנבחר על מנת לסיים את עבודות בניית הרמפה לקראת התפילות בראש השנה ובחגי תשרי תשע"ז, הוא קבל מוכר מאזור יהודה ושומרון, הדוגל בעבודה יהודית בלבד.

בשל כך, מעדכנים בחסידות, עובדים בשבוע האחרון סביב השעון למעלה ממאה פועלים בעלי זקנים וציציות, המקפידים על קלה כבחמורה ומשתתפים בעבודות בניית בית ויז'ניץ.

אמש (מוצ"ש), שעה קלה לאחר צאת השבת, הגיעו הפועלים והחלו בעבודות לאורך כל הלילה, כאשר לפני עלות השחר טבלו במקווה וסעדו לקראת הצום.

יצויין, כי בשל עבודות הבנייה, צפויים בחסידות להעתיק את לימודי הישיבה בב"ב לעיר אחרת לתקופת הבנייה זאת על מנת שהתלמידים יוכלו לשקוד על התורה ולהתעלות ביראת שמיים ללא כל הפרעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר