תיעוד סוער

תגרת ידים ופצוע קל בהתפרצות אלימה בכנסת. צפו

לעובד רשות השידור היה קשה לשאת את העובדה שחברי ועדת הכלכלה יושבים ודנים בהקמת תאגיד השידור החדש - וסגירת הישן, בו הוא עובד - בקור רוח. הוא התפרץ והחלה המהומה. צפו (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההתפרצות והאלימות (צילום: ערוץ הכנסת תמונה: יונתן זינדל, פלאש 90)

הדיון בוועדת הכלכלה היום (ראשון), על החלטת ראש הממשלה להשאיר את רשות השידור באוויר עד 2018, הגיע לכדי אלימות. זמן קצר לאחר תחילת הדיון החל עובד רשות השידור רפי יששכר לצעוק לעבר הנוכחים: "כולכם מושחתים. אתם רוצים לקחת לי את הבית? להרוס לי את הבית?".

יששכר שהוצא מהאולם על ידי יו"ר ועדת הכלכלה איתן כבל, זעק: "30 שנה אני ברשות השידור, אני מפרנס יחיד. מי אתה שתגרש אותי? אני מפרנס יחיד", קרא לעברו יששכר, פועל במה. רק אחרי עימות פיזי שארך כמה דקות, הוא הורחק מהמקום. מלבדו הוצא מהמקום עובד נוסף, שלמה אברהם, חבר ועד ונהג.

אברהם בן ה-54, נהג וחבר ועד כבר 31 שנה ברשות השידור, נפצע במהלך פינויו מהאולם. אחר כך הוא הספיק לומר: "יש לי שני חיילים בבית, מאיפה אביא אוכל? הפוליטיקאים משחקים בנו, מתייחסים אלינו כאילו שמדובר בחיות, אמרתי את דעתי וקפצו עלינו כל המשמר, קיבלתי מכה ונפצעתי באף אבל ביחס למה שאני עומד לעבור זה כלום. מאיפה אני אביא לשלושת הילדים שלי אוכל? אני רוצה לעזוב את הארץ. יושבים שם אנשים מעונבים. אם הם מנהלים את המדינה אז חבל על הזמן שלנו. הקרבתי את הילדים שלי ועכשיו בעטו באיש הזקן. גם לזרוק אותנו זה בסדר אבל תעשו את זה בצורה מכובדת".

ח"כ דוד ביטן (ליכוד) התבטא המהלך הדיון באופן ברור, כי "כל התקשורת נגד הליכוד. התקשורת חופשית מדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר