יומיים לאחר האסון

האב ששכח את בתו ברכב מדבר: 'כשל שיכול לקרות לכל אחד'

"הלב מתפוצץ ומפורק לרסיסים, אבל המוח מבין שמדובר בכשל אנושי שיכול לקרות לכל אחד", אומר ידידיה פלדמן, שבתו נפטרה לאחר שנשכחה על ידו ברכב ביום שישי. יפעל לחקיקה בנושא (חדשות)

האב, חנה רינה ז"ל והרכב בו נשכחה (צילום: באדיבות המשפחה ו"מדברים תקשורת")

ידידיה פלדמן, אביה של הילדה בת השנה וחצי חנה רינה פלדמן, שנשכחה על ידו ברכב בביתר עילית במשך כשעה וחצי ונפטרה, אומר הערב (ראשון): "יש לי גלים של סערת רגשות מתמדת. יש מאבק תמידי בין המוח לבין הרגש. הלב מדבר על רגשות אשם עמוקים, הלב מתפוצץ ומפורק לרסיסים, אבל המוח מבין שמדובר בכשל אנושי שיכול לקרות לכל אחד, וטבוע בכל אחד מאיתנו". את הדברים אמר פלדמן בראיון שהעניק לאתר ynet.

"המאבקים הללו קשים לי. זה נע בין החיים שנלקחו ממני לבין החיים החדשים - ואני רוצה להמשיך בהם בשביל אישתי ובשביל הילדים. יש בתוכי תחושות אשם בלתי נסבלות שזועקות לשמיים. אני מאוד מקווה שבמאבקים בין הלב הכואב למוח שאומר להמשיך ולהצמיח חיים חדשים - ינצח המוח".

האב התייחס לתגובות הקשות נגדו ברשת בעקבות המקרה ואמר כי "אני זוכר שאחרי ההלוויה ראיתי את התגובות שנכתבו, וחלקן היו קשות מאוד. ללא תמיכת בני המשפחה לא הייתי עובר את הימים הללו. אני חייב להם הרבה".

הוא סיפר עוד כי בעקבות המקרה הטראגי הוא החליט לפעול לחקיקה מסודרת בעניין שתמנע מקרים דומים: "לקחתי על עצמי באופן פרטי וגם ציבורי לעסוק בעניין ולהוביל מהלך של חקיקה. ההשגחה הפרטית גלגלה לפתחי את הטרגדיה הזו וחייבה אותי לפעול בעניין כלפי החברה".

כזכור, במהלך סוף השבוע האחרון, שכח פלדמן את בתו בת השנה וחצי ברכב בשעה שהיה עסוק בקניות וסידורים לשבת. כשחזר לרכב הוא גילה אותה כשהיא חסרת הכרה. הוא מיהר איתה לתחנת מד"א מקומית, שם למרבה הצער לאחר ניסיונות החייאה נקבע מותה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר