"לא התאים לי"

מה גרם לנתק בין חצר הרב ברלנד לירון ימין, האיש שהיה הכי קרוב אליו?

בין חצרו של הרב ברלנד לאיש העסקים ירון ימין, שנחשב מהאנשים הכי קרובים לרב ואף כיכב בעבר בסרט להגנת הרב, שורר נתק מוחלט. "אני לא מוכן להיות חלק מזה" אמר ל"כיכר השבת" (חרדים)

עצרת תמיכה ברב ברלנד, היום ( Avi Dishi/Flash90)

בין חצרו של הרב אליעזר ברלנד לאיש העסקים ירון ימין, שהוגדר כאחד האנשים הכי קרובים אליו ואף כיכב בעבר בסרט של אברהם פרסטר עבור הרב ברלנד, שורר בחודשים האחרונים נתק כמעט מוחלט. שיאו של הנתק, כך לפי גורמים ששוחחו עם "כיכר השבת" היה בחג פורים האחרון, אז התרחש לדבריהם עימות ישיר בין הרב ברלנד וירון ימין.

הגורמים סירבו להרחיב מה גרם לעימות שפרץ לכאורה בין ימין לרב ברלנד ואנשיו וטענו כי מדובר ב"עניינים של צנעת הפרט". אולם לדבריהם, מאז אותו עימות בפורים הפך הנתק בין ימין וחצרו של הרב ברלנד למוחלט.

בשיחה עם "כיכר השבת" טען ימין בתחילה כי "אנחנו בקשר, הכל בסדר. הכל מצויין", אולם בהמשך אישר כי קיים נתק בינו לבין חצר הרב ברלנד. "בחיים אתה יום אחד עובד כמסגר ויום למחרת כנגר, יש כל מיני החלטות ושיקולים. בעיקרון, הנתק הוא לא בגלל הרב, הוא בגלל המסביב". ירון סירב להתייחס לטענות על עימות פיזי בפורים האחרון.

"לי עם הרב - ברמה האישית - אין שום דבר רע חס ושלום" הוסיף ימין, "רק טוב היה, יש ויהיה בינינו. אבל ב'מסביב' שיש מסביבו - זה דבר שאני לא מקבל בחיי ולא קיבלתי בעבר. החלטתי ללכת אחורה. אם הרב בוחר שאלה האנשים שיהיו לידו - אז זו בחירה שלו" אומר ימין, "כמו שאני בוחר מי יהיה לידי וכמו שאתה בוחר מי יהיה לידך. אני לא מעוניין להרחיב עוד, זה לא מהכבוד שלי ולא מהכבוד של הרב".

למרות הנתק, ימין אומר כי "בכל מקום בעולם, בכל שנייה ובכל עת, אם הרב יחייג אליי וירצה את עזרתי - כמובן שהכל יהיה במסגרת החוק - אני אענה לכל בקשה שלו", ומבהיר שוב כי "בין זה לבין להיות קרוב לחצר שלו, לחסידות שלו - זה דבר שמבחינתי הסתיים, אני לא מוכן להיות חלק מזה. לא מוכן להיות לידם".

"אני מאחל להם כל הצלחה שבעולם, אבל זה לא חלק מהחיים שלי. אני אדם אחר שלא מתאים לו כל הדבר הזה שקורה שם. ביום מן הימים אני אדבר על זה. לא היום".

מ"שובו בנים" נמסר כי "אין שום נתק. ירון שמר על קשר רציף בחודשים האחרונים כולל זמן המעצר של הרב. במשך כל התקופה ירון דאג לרב במסירות נפש וביקר את הרב בזמן שהותו של הרב בבית חולים. הרב ואנשיו מוקירים תודה לירון. שוב אותם מתנגדים לרב מנסים ליצר סכסוכים שלא קיימים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר