נפטר בטהרה

טרגדיה בבני ברק: אברך צעיר טבע למוות במקווה

במקווה טהרה ברחוב גורדון בבני ברק, טבל לפנות בוקר אברך צעיר, לפני תפילת שחרית, אך התעלף במים וטבע. אזרחים משו אותו כשהוא ללא הכרה ולאחר מאמצי החייאה נקבע מותו במקום (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Uri Lenz/FLASH90)

טרגדיה בעיר החרדית: לפנות בוקר (שני) הוזעקו כוחות ההצלה למקווה ברחוב גורדון בבני ברק בשל דיווח על אדם שטבע במי המקווה, ככל הנראה לאחר שהתעלף במים. לאחר מאמצי החייאה נקבע מותו.

הכוחות דווחו על אברך צעיר שטבע במהלך טבילה במקווה הטהרה, לפני תפילת שחרית, ונמשה מהמים כשהוא ללא הכרה. האזרחים שמשו את האברך החלו בביצוע פעולות החייאה עד שמתנדבי 'איחוד הצלה' וכוחות ההצלה הצטרפו אליהם.

במשך דקות ארוכות בוצעו באברך הצעיר פעולות החייאה מצילות חיים אך אלו נכשלו והכוחות נאלצו לקבוע את מותו.

יוסי טייטלבוים מתנדב איחוד הצלה סיפר: "לפנות בוקר התקבלה קריאה במוקד איחוד הצלה על אדם שטבע במקוה. המוקד ביצע הדרכת החייאה טלפונית לאזרחים שמשו אותו מהמים.

"כשהגעתי למקום הוא היה ללא דופק וללא נשימה והמשכתי בביצוע פעולות החייאה מתקדמות בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה אך למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותו".

ממד"א נמסר כי "בשעה 05:05 נמסר למד"א מרחב דן על גבר שנמצא מחוסר הכרה ככה"נ לאחר שטבע במקווה בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופם קבעו את מותו של גבר כבן 30. נסיבות המקרה אינן ברורות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר