שוב: ארוע ירי בפלורידה - שני הרוגים ו-16 פצועים

ירי במועדון בפלורידה ובכמה מוקדים נוספים באזור: עד ראייה מספר על "בית משוגעים" במקום עקב מסע הירי הקטלני. פצוע תיעד עצמו ב'פייס-טיים' מבית החולים: "אני לא רוצה למות", כתב (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הפצוע מתחנן על חייו (צילום: פייסבוק והיוטיוב של alldaily)

נראה שזה נהפך ל"אופנה" בקרב צעירים: כניסה למועדון הומה אדם, פתיחה בירי לכל עבר - כשהרקע: לעתים טרוריסטי ולעתים נפשי. הפעם - בפלורידה: מדיווח ראשוני עולה, כי אדם אחד נהרג ו-17 נפצעו מירי של חמוש במועדון בפלורידה. כך מדווחים הבוקר (שני) כלי תקשורת בארצות הברית.

על פי הדיווחים, צעיר נכנס למועדון בעיר פורט מאיירס ופתח באש לכל עבר. תקרית הירי אירעה בסביבות השעה 00:30 בבוקר (שעון מקומי). לאחר חיפושים ומרדף, המשטרה עצרה שלושה חשודים.

בתחילה, התקבלו דיווחים סותרים על ירי - במקביל - בשני מוקדי ירי נוספים - על בית ומכוניות בפורט מאיירס. לא ברור אם יש להם קשר למסע הירי במועדון.

ממשטרת פורט מארייס נמסר: קיבלנו דיווח על ירי בחניון שמחוץ למועדון, ושוטרים שהגיעו למקום מצאו בו כמה אנשים שסובלים מפציעות ירי. כל הפצועים הועברו לטיפול בבתי חולים מקומיים, כמה מהם במצב קל וכמה מהם בסכנת חיים.

רשת החדשות Wink News מפלורידה דיווחה שעובדת במועדון כתבה בפייסבוק: "כולם ניסו לרוץ ולתפוס מחסה". עד ראייה אחר סיפר על "בית משוגעים" במקום בעקבות מסע הירי הקטלני. אחד הפצועים תיעד את עצמו בשידור חי בפייסבוק מבית החולים וכתב בפוסט "אני לא רוצה למות".

כזכור, בחודש שעבר שעבר נרצחו 49 בני אדם ו-53 נפצעו באורלנדו במתקפת טרור במועדון. המחבל מאורלנדו, עומאר מאטין, אמריקני ממוצא אפגני, נחקר פעמיים ב-2013 והזדהה בעבר עם כמה ארגוני טרור והיה תחת מעקב של הרשויות האמריקניות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר