אסון רודף אסון

בשבעה על האב: נפטרה אמו של הזמר שולי רנד

ביום חמישי האחרון נפטר פרופסור יעקב רנד ז"ל, אביו של הזמר והיוצר שולי רנד. הבוקר, בעיצומה של השבעה על האב, נפטרה אמו, מרת בלהה רנד ע"ה, שתובא למנוחות אחר-הצהריים (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ימים קשים. שולי רנד (יעקב נחומי, פלאש90)

טרגדיה כפולה: במהלך השבעה על האב, נפטרה היום (שני) הגברת בלהה רנד ע"ה, אמו של הזמר והיוצר שולי רנד. בני הזוג היו נשואים 64 שנים.

ימים לא קלים ולא פשוטים עוברים על הזמר והיוצר שולי רנד, שמתמודד בתוך שבוע אחד עם טרגדיה כפולה.

ימים ספורים לאחר פטירתו של אביו פרופסור יעקב רנד ז"ל, בן ה-90, שנפטר ביום חמישי האחרון, ובעודו יושב שבעה על אביו, נפטרה הבוקר אמו מרת בלהה אדל ע"ה, בת 88.

הלווייתה תתקיים אחר הצהריים בשעה 17:30 בבית העלמין סגולה שבפתח תקווה.

הזמר והשחקן שולי רנד מסר כי "בצער רב וכאב גדול נפטרה הבוקר אימנו היקרה, ימים בודדים לאחר לכתו של אבינו, ככתוב 'הנאהבים והנעימים בחייהם ובמותם לא נפרדו'. אנו מודים לכולם על התמיכה והתנחומים בימים הלא פשוטים אשר עוברים על המשפחה".

יעקב ובלהה רנד ז"ל (תמונת רפרודוקציה מתוך האלבום המשפחתי)

כזכור, רק בשבוע שעבר נפטר אביו יעקב שהיה אדם בעל שם בתחומו כד"ר לפסיכולוגיה וזוכה פרס ישראל לשנת 2001 בתחום חקר החינוך. עבודתו האקדמית האינטנסיבית ומחקריו הרבים של פרופ' רנד הביאו לפרסומו הבינלאומי, והוא הוזמן להרצות בארצות רבות.

במסגרות הללו הקדיש מאמצים רבים לפיתוח גישות לשיפור העשייה בתחום החינוך של ילדים חריגים בכלל ושל ילדים בעלי תסמונת דאון בפרט. הוא היה ממייסדי ארגון ההורים "יתד", העוסק בבעיות הילד בעל תסמונת דאון ומשפחתו.

לאחר הלוויה, ישב רנד שבעה על אביו ואמו ע"ה, בביתם ברחוב חברון 1 בבני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר