בנות החמאס התאמנו ללחימה בישראל: "פרחי פלסטין"

חמאס, כארגון איסלמי, נמנע תמיד משילוב נשים בתפקידים מבצעיים - למעט השימוש בהן כמחבלות מתאבדות לפיגועים נגד ישראל. אמש נערך לראשונה סיום קורס צבאי לנשות המחבלים (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מתאמנת (צילום: מתוך פייסבוק)

קורס נשים במנגנוני הביטחון של חמאס, הסתיים אתמול (ראשון) במנגנוני הביטחון של החמאס. זהו כבר המחזור השני של קורס זה - ששמו הוא "פרחי פלסטין" - והשתתפו בו 35 תושבות הרצועה, כולן נשים ובנות של בכירי חמאס.

במשך כשבוע נערכה הטירונות, הכוללת בין היתר היכרות עם זרועות הביטחון של ישראל, אימון בריגול, אבטחת אישים, לוחמה פסיכולוגית, לוחמת סייבר, טיפול בחפצים חשודים והרכבת כלי נשק. יצויין, כי הנשים לא יגויסו לשורות הארגון, אלא יהיו חלק מיוזמה חדשה שנועדה לתת להן כלים להגן על עצמם ועל משפחותיהן. בסיום הקורס ערכו הנשים מטווח בנשק, וקיבלו תעודות בטקס חגיגי.

עבד אל-כרים א-שאער, מנהל אגף האימונים בכוחות הביטחון של חמאס, הלהיב את המשתתפות בטקס הסיום ואמר: "מטרתו של הקורס היא שהמשתתפות ירכשו כלים ויד שיאפשרו להן להגן על בתיהם ומשפחותיהן מהסכנות השונות, לצד פיתוח אופקים חדשים".

מעניין לציין, כי במתקן האימונים בדרום הרצועה נשמרה כמובן ההפרדה בין נשים לגברים המתאמנים במקום ושרבים ברצועה בירכו על קיומו של קורס מקורי זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר